Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Jeg har etter mye styr endelig funnet meg et sted å bo som er ok. Rundt nyttårsaften begynte jeg å mistenke at husvert muligens er litt mer enn bare hyggelig, litt mer enn bare vanlig oppmerksom. Men, slo det fra meg som oppspinn fra min side. Nå, litt over halv to på natten ringte han meg.... jeg tok ikke telefonen. Husvert kan se at jeg har lys på fremdeles. Han er gift med kone og barn i huset, og han er nesten 20 år eldre enn meg. Får litt hetta her nå!!!! Orker ikke tanken på å flytte enda en gang, har flyttet tre ganger på tre-fire måneder.... Går det an å leie en kjæreste til å komme til meg mange ganger i uken, gjerne høy, svært kjekk og godt trent og god i senga.....? Pokker nå ringer han igjen.... kan jo ikke være noe god grunn til at han skal ringe meg nå?!?! Anonym poster: 6ab05e829ffa42f81913e5f0b951928e
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Kanskje det brenner? Anonym poster: 7ffe1032d89876b9c1ae34935781f292
Gjest Yzma Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 Hva med å bare svare på telefonen som et voksent menneske og se hva han vil?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #4 Skrevet 19. januar 2013 Hva med å bare svare på telefonen som et voksent menneske og se hva han vil? Fordi det ikke er normalt å ringe folk midt på natten på denne måten. Fordi kona og ungene ligger og sover i samme huset og hvis det var krise så ville de ha blitt varslet. Fordi det ikke finnes en eneste grunn til at han skal ringe meg nå. Fordi jeg har mistanke om at han sitter oppe og drikker oftere enn han burde, og jeg har opplevd ham godt pussa en gang og han da ikke visste hva godt han skulle si til meg om hvor veldig mye han liker meg. Og fordi jeg ser at huset ikke brenner... Anonym poster: 6ab05e829ffa42f81913e5f0b951928e
Gjest Yzma Skrevet 19. januar 2013 #5 Skrevet 19. januar 2013 Og du ber ham ikke skjerpe seg fordi? Truer med anmeldelse basert på trakassering? Sier fra til kjerringa at hun er gift med et svin? ...oppfører deg som et voksent menneske? I stede for å sitte her når du ville brukt betydelig færre kalorier på å ta telefonen, be ham la deg være, sette mobilen på lydløs og bysselalle.
mamma_til_gutt Skrevet 19. januar 2013 #6 Skrevet 19. januar 2013 Hahaha! Huff så pinlig! Jeg fikk en sms fra huseier en kveld der jeg bodde før om at jeg måtte huske at hans seng var større enn min, og at det var grådig praktisk...... All medfølelse!
♥Coxinelle♥ Skrevet 19. januar 2013 #7 Skrevet 19. januar 2013 Ring på døra litt utpå dagen i dag (når kona er hjemme) og si beklager at du ikke fikk svart telefonen i natt da DE ringte og spør hva det gjaldt. Legg til at du blir litt bekymret når du ser at de har ringt tidligere netter også og du ikke har hatt anledning til å svare telefonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå