Gå til innhold

Hvilken mobiltelefon har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er du fornøyd? Har en HTC incredible s, og har vært veldiggodt fornøyd med den, men nå virker ladepluggen å ha tatt kvelden, så må vel bare innfinne meg med å måtte kjøpe en ny.... :-\

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samsung s 3 :D grise fornøyd!! Å bare sånn for og skryte veldi av kameraet så trenger en ikke annet enn kameraet på tlf ;) tar grise gode bilder uansett ;) hadde HTC sensasjon ( orker ikke rett skrive) var veldig fornøyd med den å :)

Skrevet

iPhone 4 veldig fornøyd. Lett å forstå og aldri noe tull.

Nokia lumia 800 kjedelig og så er det ofte noe tull. Klarer jeg ikke å ringe. Må jeg skru av og på. Henger seg så jeg ikke får lagt på.

Sony bedre kamera enn iPhone 4 men ikke bedre enn 5

Android og da er det litt mer " komplisert" å finne ut av ting enn iPhone , men mange muligheter . Så fornøyd med den.

Om jeg skulle kjøpt tlf nå hadde jeg kjøpt iPhone 5

Skrevet

Samsung s 3 har bedre kamera enn iPhone ;) sier iallfall di jeg kjenner som har iPhone ....

Skrevet

Jeg har iphone 4s og super fornøyd, tar veldig gode bilder, mange bra funksjoner på den og så er den kjempe enkel og forstå :)

Skrevet

Htc desire. Veldig fornøyd med telefonen, men ikke med kamera. Dårlig kamera på denne synes jeg.

Skrevet

Har iPhone 4S og er veldig fornøyd. Har et veldig lettvint brukersystem som er lett forståelig. Har nå lyst på den nye iPhone 5, men det er kun siden det er noe nytt med kameraet og fordi den er litt tynnere og mer stilren:)

Skrevet

Har samsung g s3 og er veldig fornøyd! :-)

Kan laste ned filmer/serier osv rett på telefonen. Har en egen funksjon som gjør at telefonen ikke går i hvilemodus når du leser osv..

Kameraet er KNALL :) :) :)

Skrevet

Har iPhone 4S og er veldig fornøyd. Har et veldig lettvint brukersystem som er lett forståelig. Har nå lyst på den nye iPhone 5, men det er kun siden det er noe nytt med kameraet og fordi den er litt tynnere og mer stilren:)

Tenker du på panorama? Min mann har iphone 4s og det nye med kameraet er likt. De reklamerer med at du kan ta bilde av en lang rekke med foreks unger med kameraet ,men det går også på iphone 4s. :)

Skrevet

Panorama er det på Samsungen også ;)

Skrevet

Hadde HTC Incredable S i ett år, var fornøyd med den. Minstejenta klarte å ødelegge den og da falt valget på en Samsung Galaxy S3, KJEMPEFORNØYD ;) Tidenes telefon :)

Skrevet

Nokia N9 - kjempefornøyd :)

Skrevet

Ja, da er iallefall en samsung galaxy S3 bestilt, så får vi se hvordan det blir. :-) tusen takk for svar alle sammen. :-)

Skrevet

Du kommer ikke til å angre ;) litt tungvint i når det kommer til å skrive mld og i forhold til HTC, men bare å snu den så går det så greit atte ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...