mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Må innrømme at jeg er noe sent ute med å bestille første lege time denne gangen. Men har nå endelig fått ut fingeren og bestilt på volvat . Jeg kommer da til å være nesten 16 uker. Da er det vel utvendig ultralyd vel ??? Eller er jeg helt på jordet nå ?
mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2013 Så bra kanskje jeg slipper unna gyn i det heletatt da hi hi ... Hadde i allefall ikke gjort noe
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #5 Skrevet 18. januar 2013 Det blir utvendig, men da er du jo snart 18 uker og klar for ordinær ul, er det ikke da like greit å vente med privat til du er kommet litt lengre, og kanskje ta 3D? Anonym poster: 5a7122e9c6571482d8046284f8a16814
mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2013 Problemet er bare at jeg har en fastlege jeg ikke liker. Så har pleid å bruke volvat til gyn og den første lege konsultasjonen etter jeg er gravid ( dette er 4.babyen ) jeg kan vel ikke gå til fastlegen for å fastslå graviditet uten å ha gyn ? Å på volvat får man jo ultralyd uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå