Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Flasser i hele ansiktet, helt forferdelig! Bruker en fra Biotherm nå mot tørr hud, men det har bare blitt verre. Tåler ikke produkter fra Dermalogica, ellers åpen for forslag. Anonym poster: 35a838a23b2d2d55e49cdece9483c6ac
Lea1977 Skrevet 18. januar 2013 #2 Skrevet 18. januar 2013 Mary Kay extra emollient night cream og en peeling etterfulgt med serum som hindrer huset i å produsere mer hud er helt konge! Men du bør også ha en god fukt og ikke bare fett. Hele serien er veldig bra for allergikere og de med atopisk eksem.
Catlady Skrevet 18. januar 2013 #3 Skrevet 18. januar 2013 http://www.kremfresh.com/products/oppbyggende-og-noytral-spf-15-50-ml Denne !!
sillyfilly og Olivia Skrevet 18. januar 2013 #4 Skrevet 18. januar 2013 Decubal. Næringsrik krem uten irriterende stoffer.
beibilykke Skrevet 18. januar 2013 #5 Skrevet 18. januar 2013 Du!!! Bruk bare locobase den er så feit at ting klistrer seg til fjeset ditt i timesvis etterpå.. Hehe.. Nei, asså, jeg sliter litt med tør hud i fjeset nå på vinteren. Så da har jeg funnet ut at hver kveld vasker jeg ansiktet med klut, og smører på locobase. Da kan den ligge å fukte og trekke inn i huden hele natten. På morgenen bruker jeg f.esk vaseline intensive care visage day cream. Men nå fikk jeg en prøve på apoteket som skulle være så bra . La roche-posey ( lipikar baume ap) ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå