HerGårDetUnna!!! Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Jenta mi har en kjole hun har sølet til med frukt av ett eller annet slag i barnehagen tidligere i uken. I ammetåka glemte jeg å skylle den og gni vekk fruktsaften, så den tørket inn. Jeg glemte det hele og vasket kjolen på 60 grader. Nå har kjolen små brune flekker. Er det noe håp om å få fjernet flekken? Finnes det noe som eventuelt kan forminske fargen?
Gjest Skofantomet Skrevet 18. januar 2013 #2 Skrevet 18. januar 2013 Den såpen som alle snakker om? På clahs olson (el koss det skrives)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #3 Skrevet 18. januar 2013 Kan prøve bio-tex spray. Den har vært effektiv synes jeg, men det kan jo være at det er for sent siden den nå allerede er vasket... Verdt forsøket i alle fall. Anonym poster: f7b3cc83af503f1741ee07184218a0a8
HerGårDetUnna!!! Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2013 Får kjøpe bio-tex spray i morgen og prøve Er uansett greit å ha! Kjolen er lys rosa, så et annet alternativ kan kanskje være å farge den i en mørkere rosa eller rød farge?
TPK Skrevet 18. januar 2013 #5 Skrevet 18. januar 2013 Den såpen som alle snakker om? På clahs olson (el koss det skrives) Den heter gallesåpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå