Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Er det ikke sånn at hvitvin er mirakelmedisin når man har fått forkjølelse/bronkitt/lunger som er på vei opp under hosteanfall?

Please, pretty please si at det er tilfelle da :D :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer
Skrevet

I følge min mann hjelper vin mot alt. Det gjelder forresten whiskey også!

God bedring, ikke gi oss dette (data)viruset!

Skrevet

Prøv heller brunt brennevin:D

Skrevet

Kanskje drikke meg fin på vin og deretter ta et glass brunt brennevin for å sove etterpå ^_^

Satse på at smaksløkene er gått i dvale etter den fine flaska med hvitvin som står klar i kjøleskapet :D

Noen som holder meg med selskap eller? Mannen har mannesyka, så lite selskap i han...

Lover å ikke smitte dere *dådyrøyne*

Gjest Kira bjeffer
Skrevet
Kanskje drikke meg fin på vin og deretter ta et glass brunt brennevin for å sove etterpå ^_^ Satse på at smaksløkene er gått i dvale etter den fine flaska med hvitvin som står klar i kjøleskapet :D Noen som holder meg med selskap eller? Mannen har mannesyka, så lite selskap i han... Lover å ikke smitte dere *dådyrøyne*

Usj, mannesyken er jo den verste sykdommen man kan få. Du har all min sympati!

Nå aner jeg ikke hvor du bor, men jeg kunne gjerne kommet innom en tur med et par flasker "medisin" ;)

Skrevet

Da jeg var i Belfast i min pure ungdom, og mistet stemmen (etter for mye festing, dog, men likevel), så fikk jeg servert varm whiskey med sitron og nellikspiker i. Funka som f...

Kanskje det er bedre?

Skrevet
Kanskje drikke meg fin på vin og deretter ta et glass brunt brennevin for å sove etterpå ^_^ Satse på at smaksløkene er gått i dvale etter den fine flaska med hvitvin som står klar i kjøleskapet :D Noen som holder meg med selskap eller? Mannen har mannesyka, så lite selskap i han... Lover å ikke smitte dere *dådyrøyne*
Usj, mannesyken er jo den verste sykdommen man kan få. Du har all min sympati! Nå aner jeg ikke hvor du bor, men jeg kunne gjerne kommet innom en tur med et par flasker "medisin" ;)

Du er hjertelig velkommen :D

E e veldi klær får besøg ;)

Skrevet
Da jeg var i Belfast i min pure ungdom, og mistet stemmen (etter for mye festing, dog, men likevel), så fikk jeg servert varm whiskey med sitron og nellikspiker i. Funka som f... Kanskje det er bedre?

Det hørtes ikke bra ut, he he!

Men vondt skal vondt fordrive og jeg er snart villig til å prøve det meste ^_^

Skrevet

Jeg også! For en gangs skyld ligger jeg ikke å sover fra 19.00 en fredags kveld:D

Skrevet

Det enste jeg har vært borti som blåser bort hes hals (etter en dag på forblåste islandske vidder) er Svartadaudir, eller Brennívin som den heter, en heidundranes urtelikør som gir hår på brøstkassa og krøll i tærne.

Jeg falt pladask for denne giften og smuglet med meg "litt ekstra" hjem. Nam nam. Ellers lindrer whisky og konjakk godt, og kan se for meg at varm whisky funker som smør i bakt potet.

Skal du drikke hvitvin, så sørg for at den er tørr. Sukker øker gjerne kløen i halsen, etter min erfaring. Men det hjelper jo mot så mye annet :D

Skrevet

Vin gjorde ikke fin ihvertfall...

Spørs om ikke jeg prøver whiskey i kveld :)

Fantastisk navn på Svartadaudir, den tar nok å fikser det meste ja :)

Skrevet

Jeg blir finere for hvert glass jeg drikker

Skrevet

Jeg drakk vin i kveld og ble ikke fin. Derimot ble det en artig krangel mellom meg og gubben og nå sitter vi ved hver vår pc isteden for å være romantiske og heslige. Så det funker fint for det også.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg drakk vin i kveld og ble ikke fin. Derimot ble det en artig krangel mellom meg og gubben og nå sitter vi ved hver vår pc isteden for å være romantiske og heslige. Så det funker fint for det også.

Hvordan er man heslig mens man er romantisk, lurer jeg på?
Skrevet

Hvordan er man heslig mens man er romantisk, lurer jeg på?

Det er man vel helst sett utenfra, av en bitter person i vintermørket, som fryser på føttene og er rød på nesa, og skrekkelig misunnelig.

Personlig synes jeg det er veldig kos å være romantisk, både alene og i offentlighet, men har fått mange kommentarer som "åh, dere er så vemmelig forelska!" opp gjennom årene, så det blir nesten en automatikk i å slenge på et negativt adjektiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...