Gå til innhold

Et stort problem, hjelp meg??.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille kar vil ikkje legge seg om kvelden, kvar kveld i over 6 måneder har vi styrt på.. 1-4 timervtar det å legge han, han bare sutrer og griner.. Sliter oss totalt ut... Og ca 1-2 ganger i uka, griner han sånn at han spyr opp alt... Men eg skjønner jo at det til slutt blir fult når eg må inn annakvar ca tiende minutt å amme.. Men nå er det snart nok.... Kjenner at dette tar all livsglede.. På dagen er han blid som ei sol, og leker og syns livet er herlige,, må trilles litt i søvn men sover ca to timer to ganger... Ka skal eg gjere ????.

Anonym poster: 3c64a4fbb1756189b5fab68d0513772a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en tur til en kiropraktor eller manuell terapeut, for det kan være han har låsninger i rygg eller nakke som plager ham! Ikke utsett det, for dette sliter på dere alle, ikke minst din lille mann.

Anonym poster: 97dddab36dcb6f15fbca78dc04eef56f

Skrevet

Kutte ned på dagsovingen?

Anonym poster: d34f03c728f05b2c97be8522d5e85bc0

Skrevet

Slutt å amme så ofte, hva er poenget med det? Amme en gang og legg han. Få far til å gå inn resten av tiden og si hysj og roe han ned. Blir en ond sirkel

Anonym poster: 45b7f6c52f522bbcedf01ecd49587f95

Skrevet

Min gutt er ca like gammel som din. Og tror du driver litt for god service mtp ammingen om kvelden? Ville ammet en gang, til du ser han er fornøyd. Legg han i sengen sin og syng/les? Si god natt og gå ut. Vil jo garantert bli gråt, men gå inn ofte og stryk på han. La han vite at du/dere er der. Ikke snakk for mye med han. Så ville jeg prøvd å kutte ned litt på dag sovingen. La pappa'en ta sin del av leggingen og :) lykke til! Vi hadde vår runde med vår datter. Så syns det var leggingen var lettere denne gangen.

Anonym poster: 7b7c30d5252a36edf897b05e57e95230

Skrevet

Ikke kutt ned på dagsovingen. Det er helt normalt med 2x2 timer på dagen. Mulig han er overtrøtt om kvelden, så kanskje prøve tidligere?

Anonym poster: aa52a20ff7125fc988a672ea6af03405

Skrevet

Jeg trodde ungen var 6 mnd. Hvor gammel er han?

Anonym poster: aa52a20ff7125fc988a672ea6af03405

Skrevet

Jo han er 6 måneder. Såpass lur på Dahn bør han ha. Vi har prøvd alt, synging, styrking, samsoving, la pappa ta støyten men da skriker han enda mer.. Men når eg amme sovner han som regel til slutt og eg kan legge han i seng men det er da etter ca fem amminger.. Dette sliter oss ut men veit rett og slett ikkje ka me skal gjere... Han at nettopp avslutta med manuellterapi behandlinger, totalt 6 stk... Nei dette er vell bare vi må igjennom. Men han er en skikkelig glad gutt så syns det er forferdelig at han skriker sånn...

Anonym poster: 3c64a4fbb1756189b5fab68d0513772a

Skrevet

Bruker han smokk?

Jeg tenker at når.du må amme så ofte/ mye har han kanskje bare sugebehov og ikke er sulten og tørst. Når du stiller sugebehovet med amming blir han så mett at han blir uvel og får iallefall ikke sove...

Prøv noen dager uten at du ammer mer enn til dagen og se om han forstår at du kan trøste uten pupp. Evt prøv å venne ham til smokk.

Anonym poster: a1b42fe6f77242606b90119658b7ae3b

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Smokk,smokk,smokk! Føler med dere.

Skrevet

Har dere bynt med grøt på kvelden? Kanskje han begynner å trenge litt ekstra på kvelden ?

Anonym poster: 74a5da50d8c9e19c9c599ff9a9e32eb8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...