Gå til innhold

Kresen 6-åring. Råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tvinge han til å smake? Oppfordre, men ikke pushe? Lage mat han liker og utsetter "kampen"? Råd tas imot:)

Anonym poster: 98888f5aa4d994c360a0a61366955d2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor kresen er han da?

Anonym poster: 0f2915164f6d01f278ceb53b5e937d59

Skrevet

ikke tving det gjør det verre. Mamman min tvingte alltid i meg kjøttkaker og medisterkaker og dessverre klarer jeg ikke det nå. La han smake hvis han vil,ikke tving han,men si at det er lurt at han prøver :)

Skrevet

Vi har egel om at man må smake og tygge, men når det bare er oss til stede kan det spyttes ut når han ikke liker. På den måten venner han seg til nye smaker.

Anonym poster: b71a17ac942ac26ac259d96e1cfb9ccd

Skrevet

Hva med å kjøpe inn noe spennende sjokolade som han ikke har smakt før, for hvis han kan smake på snop kan han også smake på mat. Hvis han smaker på mat og ikke liker det la han spytte ut og heller prøve en annen gang, for smaker og konsistens på vennes til.

Anonym poster: 09708f72b569f5d27a93bd85f4b5be2e

Skrevet

Takk for gode råd! Han spiser veldig sunt, liker de fleste grønnsaker når de er rå, og det er greit. Men får han feks gryterett med løk i, vil han ikke spise, bare sitter å pirker. Irriterende når vi får servert mat borte. Liker ikke kokte grønnsaker, med få unntak. Han får i seg god og sunn mat, skulle bare ønske han var litt mer allsidig og ønsket å prøve nye ting.

Anonym poster: 98888f5aa4d994c360a0a61366955d2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...