LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Hva er den siste bokstaven i ditt hele og fulle navn? Siste bokstav i navnet på stedet der du bor? Og i alderen din, hvis du skriver den med bokstaver? Hva skal jeg med denne informasjonen? Ikkeno'. Mannen er borte på jobb, ungen er lagt og bikkja sover- og jeg kjeder meg ihjeeeel! Sånn bare for å slå ihjel litt ekstra tid, svarer jeg på mine egne spørsmål; 1. S 2. P 3. E Sederjah, der var 5 minutter til gått... Gaah!
SnartToGull Skrevet 18. januar 2013 #2 Skrevet 18. januar 2013 hahahaha, det var da særdeles kjedelig informasjon vel....er det mulig å kjede seg sååå mye...hehehe...
Gjest Kira bjeffer Skrevet 18. januar 2013 #4 Skrevet 18. januar 2013 Hehe, jeg føler med deg Ikke alltid like mye spenstig å finne på når man er høygravid. Mine er T, D, T.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2013 Jaja, man kan ikke påstå at dette var altfor avslørende, hvertfall. Satser på vi slipper stalkers og brev i postkassa på bakgrunn av disse opplysningene..
Snøkrystaller Skrevet 18. januar 2013 #7 Skrevet 18. januar 2013 R D U ha ha ha når jeg skrev U prøvde autocorrecten å rette til I:) Kjeder meg visst jeg også!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 18. januar 2013 #8 Skrevet 18. januar 2013 Men, du, LilleGorilla... Hva er planen for natten denne gang?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #9 Skrevet 18. januar 2013 Men, du, LilleGorilla... Hva er planen for natten denne gang? Gudene må vite.. Hadde jeg hatt bekkenet i behold hadde det kanskje blitt tur med bikkja, men den utgår lett. Er jo "ferdigskura" etter alle disse søvnløse nettene nå, så jeg begynner å gå tom for ideer. Men etterhvert må jeg vel begynne på ny runde da... Noen ideer?
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 18. januar 2013 #10 Skrevet 18. januar 2013 Men, du, LilleGorilla... Hva er planen for natten denne gang? Gudene må vite.. Hadde jeg hatt bekkenet i behold hadde det kanskje blitt tur med bikkja, men den utgår lett. Er jo "ferdigskura" etter alle disse søvnløse nettene nå, så jeg begynner å gå tom for ideer. Men etterhvert må jeg vel begynne på ny runde da... Noen ideer? Hårmaske? Komediefilm Bake Ommøblere De to siste er ikke så lett med bekkenløsning,men jeg gjorde det i ren frustrasjon husker jeg. Hadde så nervøse bein at jeg holdt på å bli gal og det eneste som hjalp var å bevege seg... Endte som regel med at jeg kollapset i senga med sofaryggen (!) under beina
Frenzia Skrevet 18. januar 2013 #11 Skrevet 18. januar 2013 Hehe, jeg føler med deg Ikke alltid like mye spenstig å finne på når man er høygravid. Mine er T, D, T. Men, , hvilket tall er det som slutter på T? (Kjeder meg jeg også, ja...)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #12 Skrevet 18. januar 2013 Hehe, jeg føler med deg Ikke alltid like mye spenstig å finne på når man er høygravid. Mine er T, D, T. Men, , hvilket tall er det som slutter på T? (Kjeder meg jeg også, ja...) Lurte jeg også på...
bIomstre Skrevet 18. januar 2013 #13 Skrevet 18. januar 2013 (endret) Hehe, jeg føler med deg Ikke alltid like mye spenstig å finne på når man er høygravid. Mine er T, D, T. Men, , hvilket tall er det som slutter på T? (Kjeder meg jeg også, ja...) Lurte jeg også på... Vel, da har vi vel avslørt at Kira bare er ett år! (hun er jo tross alt en hund...) Endret 18. januar 2013 av bIomstre
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #14 Skrevet 18. januar 2013 Hehe, jeg føler med deg Ikke alltid like mye spenstig å finne på når man er høygravid. Mine er T, D, T. Men, , hvilket tall er det som slutter på T? (Kjeder meg jeg også, ja...) Lurte jeg også på... Vel, da har vi vel avslørt at Kira bare er ett år! (hun er jo tross alt en hund...) DER har vi forklaringen, ja!
Gjest Kira bjeffer Skrevet 19. januar 2013 #15 Skrevet 19. januar 2013 Nei, dere har bare avslørt at Kira ikke er den skarpeste kniven i skuffen Hun satt nemlig å lurte på hvordan i alle dager det var mulig å finne tall som startet med U og I. Merk ordet starter!
Gjest sug lut Skrevet 19. januar 2013 #16 Skrevet 19. januar 2013 Du er jo utmerket utstyrt for å se en hel sesong av en eller annen genial serie på natta, jeg bare nevner det...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #18 Skrevet 19. januar 2013 Du er jo utmerket utstyrt for å se en hel sesong av en eller annen genial serie på natta, jeg bare nevner det... Njah, men det kan jo fort ta mye tid og få meg fryktelig våken igjen.. Jeg pleier helst å forsøke å legge meg igjen etter endt dyst, men begynner jeg på en eller annen serie, så ender jeg med å se alle episodene etter hverandre, kjenner jeg meg selv rett... Men det er jo fare for at jeg må ty til noe sånt da. Nå har jeg jo både mac, apple-tv, dockingstasjon og surround, så vi får se hva vi får til. Juliea har tipset meg om nedlastinger, så her har vi selvsagt hele GoT samt et par filmer i samme sjanger foreløpig. Hva har forresten du å bidra med i denne yderst spennende og avslørende tråden, Luten?
Gjest sug lut Skrevet 19. januar 2013 #19 Skrevet 19. januar 2013 Hva har forresten du å bidra med i denne yderst spennende og avslørende tråden, Luten? Ingen verdens ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå