Gå til innhold

O lykke! :D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søren også. La det inn på kvinneguiden fordi de jo har tatt vekk muligheten for å legge inn bilde her på dib. Mulig man må være innlogget på kvinneguiden for å få se bilder der. Jaja... dere får tro meg på at den er helt perfekt til meg. :D

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Neida, du kan fortsatt legge inn bilde her.

Når du skriver et innlegg, så trykk på "Bruk stor editor" i stedet for "Publiser". Da kan du legge til vedlegg.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Jeg bare kopierer bilde og trykker publiser...

*sjekke det ut med selvportrett*

Cold-fever-flu-cold-smiley-emoticon-000546-large.gif

Skrevet

Neida, du kan fortsatt legge inn bilde her.

Når du skriver et innlegg, så trykk på "Bruk stor editor" i stedet for "Publiser". Da kan du legge til vedlegg.

Så rart. Jeg finner det ikke. Prøver igjen i morgen. :)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Hm..., det gikk faktisk ikke her! Sorry for at jeg lurte deg :)

Ser ut som om det kun går på anonymforumet av en eller annen grunn.

Skrevet

Hm..., det gikk faktisk ikke her! Sorry for at jeg lurte deg :)

Ser ut som om det kun går på anonymforumet av en eller annen grunn.

Ikke at jeg er spesielt sensitiv for Annie-hets, men jeg orker ikke legge bilde inn på anonymforumet. Ordner det i morgen når jeg får kommet meg på en pc. Det ble alt for vanskelig over mobil. Får bare ikke til å klippe og lime heller.

Skrevet

Åå den kjolen din er så fin! Vakker :) Husker linken du la ut tidligere, og har siklet over kjolen i ettertid. Var den like fin som på bildet??

Skrevet (endret)

http://spontanebilder.blogspot.no/ Kom på at jeg kunne poste det ut her. Da skal det kunne vises for alle. :)

Trappen er kamerastativ for en vaklende mobiltelefon, så dermed blir vinklingen noe spesiell, men det bryr jeg meg ikke om. Jeg synes kjolen er helt fantastisk. Her vises det i alle fall at detaljene faktisk er som de skal være. :)

Endret av Musemorbr /
Skrevet

Hmm, jeg ser ikke noe bilde dessverre. De andre bildene er der, men ikke det som er lagt ut i dag.

Er selv godt gift og har ingen planer om å gjenta hendelsen, så da er det ekstra stas å få glede seg med andres forberedelser.

Skrevet

Hmm, jeg ser ikke noe bilde dessverre. De andre bildene er der, men ikke det som er lagt ut i dag.

Er selv godt gift og har ingen planer om å gjenta hendelsen, så da er det ekstra stas å få glede seg med andres forberedelser.

Trykk deg inn på bloggposten, så ser du det.

Skrevet

Men det er det som ikke virker. Kommer inn på bloggen og ser bildet av lyslykter, katten og de andre tidligere, men der hvor dagens bloggpost er, er bildet bare den lille blå firkanten som kommer hvis opplastningen ikke har lyktes.

Skrevet

Jeg får det frem selv, på mobil, uten å være innlogga. Så om det ikke vises nå, forstår jeg ingenting.

Skrevet

Nei, dessverre. Ikke noe bilde å se hos meg.

Skrevet

Åh.. da gir jeg opp. :( Mulig det er noe med bildeformatet, eller at det kun vises fra mobilversjon da, men nå blir det for avansert for meg.

Skrevet

Jeg har postet bildet på anonymforumet nå, med alt det måtte innebære. Men noen må jo underholde de anonyme på lørdagskvelden også. ;)

Skrevet

Litt misunnelig siden jeg ikke har kropp til noe slikt ( kortvokst og bred over hofter!)

Skrevet

Tusen takk! :) Mitt kroppsproblem ligger i at jeg sliter med høy forbrenning. Ikke helt pent å være mager heller. Du passer sikkert andre typer kjoler betraktelig mye bedre enn meg. Jeg har brede hofter/store knokler. Ikke gøy det heller når man bikker under 50kg og er 172 høy. Men nå holder jeg meg greit på 59-60 og skal søren meg ikke under.

Skrevet

Veldig flott! Kjolen er vakker og du bærer den utrolig fint :)

Skrevet

Takk! Med all den responsen, tror jeg at jeg dropper å bestille underskjørt som gir litt mer volum. Jeg innser nemlig at det blir dumt, siden jeg hadde gjort det fordi jeg egentlig ikke er vant med å gå i så kroppsnært tøy.

Skrevet

Ååå, så fantastisk fin kjole :D Ser ut som om den sitter perfekt også! Du kommer til å bli en utrolig nydelig brud :) :)

Kom forresten inn på bloggposten uten problem jeg.

Skrevet

Ååå, så fantastisk fin kjole :D Ser ut som om den sitter perfekt også! Du kommer til å bli en utrolig nydelig brud :) :)

Kom forresten inn på bloggposten uten problem jeg.

Takk! :) Så bra at den virket for noen. Mulig den er i et eller annet rart format, eller noe annet jeg ikke er teknisk flink nok til å forstå meg på. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...