Gå til innhold

gravide halden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har skrevet dette før men fikk ingen god respons føler jeg.. kansje folk er sjernerte.. dont know : ) hehe

flere med termin rundt min. 19 april??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er fra sarpsborg og venter i Februar,det er i alle fall i samme fylke :)

Skrevet

Jeg er gravid og bor i Halden :) Flyttet hit med mannen for litt over 1 år siden, vi har en datter på 19 mnd., og venter en gutt den 8. mars.

Kunne vært koselig å få til et gravid treff her i byen, må være flere enn oss?? :)

Skrevet

Ups ups, blomsten25, ser først nå at du har svart meg på et innlegg fra august, har ikke vært så flink til å sjekke opp, beklager.

Skrevet

Ups ups, blomsten25, ser først nå at du har svart meg på et innlegg fra august, har ikke vært så flink til å sjekke opp, beklager.

HEHE går så bra vettu. :_)
Skrevet

Jeg er gravid og bor i Halden :) Flyttet hit med mannen for litt over 1 år siden, vi har en datter på 19 mnd., og venter en gutt den 8. mars.

Kunne vært koselig å få til et gravid treff her i byen, må være flere enn oss?? :)

har du facebook eller noe kansje. letter snakke der :)
Skrevet

samme fylke er bra :) facebook kansje ? :)
Skrevet

har du facebook.?
Skrevet

Jeg bor i Råde og har termin i 22 mars :) så samme fylke hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...