Gå til innhold

Hva er e-faktura?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har avtalegiro og ser noen som jeg har det hos tilbyr e-faktura.

 

Anonym poster: ae036e44e08594816f26f2a73ba75451

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At giroen kommer direkte inn på nettbanken din, ikke i posten.

 

Anonym poster: 31ee06a82eeb6269286001341ac23f35

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Det betyr at fakturaen kommer direkte i nettbanken din og alt du trenger å gjøre er å godkjenne betalingen. Med avtalegiro blir jo fakturaen betalt automatisk, uten at du trenger å gjøre noe. Men jeg vil ikke ha avtalegiro på hva som helst, for jeg vil ha kontroll på hva jeg betaler.

Skrevet

Det vil si at du får regningen direkte i nettbanken, og den kommer ofte tidligere enn om det skulle kommet i brevform. Den er også ferdig utfyllt med Kid og konto nr, så du trenger kun å godkjenne beløpet :) veldig enkelt og praktiskt!

 

Anonym poster: 748f2ccf07b64e47bfeac016320b5c3b

Skrevet

Stemmer det? Jeg har avtale giro på strømmen. Og den ligger nå i nettbanken til betaling. Har ikke fått noe e-post. Kommer det til å komme brev i posten i tillegg? Visst jeg har e-faktura kommer da regningen på e-post? Noen som vet?

 

Anonym poster: ae036e44e08594816f26f2a73ba75451

Skrevet

Stemmer det? Jeg har avtale giro på strømmen. Og den ligger nå i nettbanken til betaling. Har ikke fått noe e-post. Kommer det til å komme brev i posten i tillegg? Visst jeg har e-faktura kommer da regningen på e-post? Noen som vet?

 

Anonym poster: ae036e44e08594816f26f2a73ba75451

Du får e-post om at du må inn på nettbanken og betale en e-faktura.

 

Anonym poster: 5f796f85fc6f53ad316f566d9b7ab0bc

Skrevet

Det er den måten man betaler regninger på i 2013. Velkommen inn i den moderne verden!

 

Anonym poster: 5be20b4e9fb1a267cd518bac40aa761f

Skrevet

Takk for svar. Dere som har det har dere avtalegiro i tillegg eller bare en av de? Når jeg har avtalegiro får jeg regningen i posten i tillegg?

 

HI

 

Anonym poster: ae036e44e08594816f26f2a73ba75451

Skrevet

Kan du ikke bare google det? Eller spørre bankkontakten din?

 

Anonym poster: 5be20b4e9fb1a267cd518bac40aa761f

Skrevet

Kan du ikke bare google det? Eller spørre bankkontakten din?

 

Anonym poster: 5be20b4e9fb1a267cd518bac40aa761f

 

Fikk jeg svar av noen som visste det her hadde jo det vært greit tenkte jeg. :) Får jeg ikke det så får jeg finne det ut på andre måter.

 

HI

 

Anonym poster: ae036e44e08594816f26f2a73ba75451

Skrevet

Takk for svar. Dere som har det har dere avtalegiro i tillegg eller bare en av de? Når jeg har avtalegiro får jeg regningen i posten i tillegg?

 

HI

 

Anonym poster: ae036e44e08594816f26f2a73ba75451

 

Avtalegiro så trekker banken regningen automatisk. E-faktura så må du inn å godkjenne beløpet før det trekkes ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...