Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Har avtalegiro og ser noen som jeg har det hos tilbyr e-faktura. Anonym poster: ae036e44e08594816f26f2a73ba75451
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #2 Skrevet 18. januar 2013 At giroen kommer direkte inn på nettbanken din, ikke i posten. Anonym poster: 31ee06a82eeb6269286001341ac23f35
Gjest Hercule Poirot Skrevet 18. januar 2013 #3 Skrevet 18. januar 2013 Det betyr at fakturaen kommer direkte i nettbanken din og alt du trenger å gjøre er å godkjenne betalingen. Med avtalegiro blir jo fakturaen betalt automatisk, uten at du trenger å gjøre noe. Men jeg vil ikke ha avtalegiro på hva som helst, for jeg vil ha kontroll på hva jeg betaler.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #4 Skrevet 18. januar 2013 Det vil si at du får regningen direkte i nettbanken, og den kommer ofte tidligere enn om det skulle kommet i brevform. Den er også ferdig utfyllt med Kid og konto nr, så du trenger kun å godkjenne beløpet veldig enkelt og praktiskt! Anonym poster: 748f2ccf07b64e47bfeac016320b5c3b
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #5 Skrevet 18. januar 2013 Stemmer det? Jeg har avtale giro på strømmen. Og den ligger nå i nettbanken til betaling. Har ikke fått noe e-post. Kommer det til å komme brev i posten i tillegg? Visst jeg har e-faktura kommer da regningen på e-post? Noen som vet? Anonym poster: ae036e44e08594816f26f2a73ba75451
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #6 Skrevet 18. januar 2013 Stemmer det? Jeg har avtale giro på strømmen. Og den ligger nå i nettbanken til betaling. Har ikke fått noe e-post. Kommer det til å komme brev i posten i tillegg? Visst jeg har e-faktura kommer da regningen på e-post? Noen som vet? Anonym poster: ae036e44e08594816f26f2a73ba75451 Du får e-post om at du må inn på nettbanken og betale en e-faktura. Anonym poster: 5f796f85fc6f53ad316f566d9b7ab0bc
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #7 Skrevet 18. januar 2013 Det er den måten man betaler regninger på i 2013. Velkommen inn i den moderne verden! Anonym poster: 5be20b4e9fb1a267cd518bac40aa761f
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #8 Skrevet 18. januar 2013 Takk for svar. Dere som har det har dere avtalegiro i tillegg eller bare en av de? Når jeg har avtalegiro får jeg regningen i posten i tillegg? HI Anonym poster: ae036e44e08594816f26f2a73ba75451
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #9 Skrevet 18. januar 2013 Kan du ikke bare google det? Eller spørre bankkontakten din? Anonym poster: 5be20b4e9fb1a267cd518bac40aa761f
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #10 Skrevet 18. januar 2013 Kan du ikke bare google det? Eller spørre bankkontakten din? Anonym poster: 5be20b4e9fb1a267cd518bac40aa761f Fikk jeg svar av noen som visste det her hadde jo det vært greit tenkte jeg. Får jeg ikke det så får jeg finne det ut på andre måter. HI Anonym poster: ae036e44e08594816f26f2a73ba75451
2blå1rosa Skrevet 18. januar 2013 #11 Skrevet 18. januar 2013 Takk for svar. Dere som har det har dere avtalegiro i tillegg eller bare en av de? Når jeg har avtalegiro får jeg regningen i posten i tillegg? HI Anonym poster: ae036e44e08594816f26f2a73ba75451 Avtalegiro så trekker banken regningen automatisk. E-faktura så må du inn å godkjenne beløpet før det trekkes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå