Tuttelura881 Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Måtte fære og kjøpe meg en is!! :@ Det hele starta med at jeg snakket med trygg forsiktig. Mannen har i sommer byttet den ene bilforsikringen derifra. Uten at jeg helt har fått det med meg. Den nye forsikringen sa opp den gamle, men de har fortsatt et halvt år og trekke penger ifra meg. Vel fant ut av dette, snakket med de! Fikk beskjed at pengene kom tilbake på min konto iløpet av noen dager. Yes tenkte jeg, er snakk om ti tusen kr. Så brukte jeg opp alle pengene jeg hadde på regninger, så nå har jeg 2 kr på konto. Har gått over er uke nå, ringte og etterlyste pengene. Nei da kunne de ikke betale det ut før, "trekk" datoen min i neste måned :@ Sykt irriterende, har ringt de igjen og spurt om det ikke er noe de kan gjøre. Men fikk bare beskjed at systemet låste seg om de prøvde og betale ut nå. Så er jeg sykemeld på grunn av svangerskaps plager, de 16 dagene arbeids giveren har betalt ut. Er brukt på regninger! Så tenkte at jeg ringer til nav og hører om man kan få forskudd på sykepengene. Siden jeg skal i neste uke til lege på ekstra ul undersøkelse. Bor langt unna byen, så koster en del i bensin og ferge. Men nå har ikke sjefen sendt inn lønns og trekk oppgaven! Eller det sykemeldings skjemaet. Så vist de ikke sender det på mandagen, får jeg mest sannsynlig ikke noen penger før slutten av februar. Må ha denne ul undersøkelsen på sykehuset! Er fullstendig blakk hadde jeg vist at trygg skulle være så vanskelig. Hadde jeg i det minste spart noen penger! Huff har bare løst og grine nu! Liten utblåsning, måtte bare!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #2 Skrevet 18. januar 2013 det hjelper og klage her fordi? Anonym poster: d0cd6efdf25a3b2a92355fcf89c19c64
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #3 Skrevet 18. januar 2013 Mannen din har forhåpentligvis noen penger? Håper det ordner seg med tilbakebetalingen! Lykke til på UL :-) Anonym poster: 3f68f71333430b2bfbe2c1d3f4dd097d
Queenmee Skrevet 18. januar 2013 #4 Skrevet 18. januar 2013 det hjelper og klage her fordi? Anonym poster: d0cd6efdf25a3b2a92355fcf89c19c64 Klapp igjen på deg! Har du ikke noe fint å skrive, hold fingra vekk fra tastaturet!!!! Tuttelura; skjønner at du er frustrert. Er kjipt å få en sånn kontrabeskjed. Håper det ordner seg:) alltid godt med en utblåsning..
Gjest Yzma Skrevet 18. januar 2013 #5 Skrevet 18. januar 2013 (endret) Jeg hadde blitt sint og sendt inn en skriftlig klage (saklig, sådan). Du fikk en beskjed fra et hold og en helt annen fra et annet hold. Du får forklare situasjonen, og legge til på slutten at selskapet burde klare å være samkjørte når det kommer til hvilken informasjon kunder burde/skal få. red.skrifefeil Endret 18. januar 2013 av Yzma
Tuttelura881 Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2013 Takk utblåsning må man ha av og til det hjelper på humøret! Samboeren er på havet, der de er er det verken telefon eller Internett dekning de blir der og jobber til neste helg! Maser på arbeidsgiver og trygg! Men føler ikke at jeg kommer meg noe lenge! Så på mandag blir det ny maserunde
♥Madam Mim♥ Skrevet 18. januar 2013 #7 Skrevet 18. januar 2013 Skjønner godt at du blir veldig frustrert!! Ikke har du sløset med de pengene heller, alle pengene er jo brukt til noe så kjedelig som regninger!! Full sympati for trøstespising av is fra meg :-)
Hønemor30 Skrevet 18. januar 2013 #8 Skrevet 18. januar 2013 Burde det ikke kunne gå an for forsikringsselskapet å løse dette problemet ganske lett? Kanskje noen her inne har kjennskap til datasystemet de bruker? Jeg mener, her er det jo forsikringa som har gjort en feil og trukket penger de overhodet ikke skulle trekke, de burde rydde opp etter seg uten noe problem.
Tuttelura881 Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #9 Skrevet 18. januar 2013 Har sende de en saftig klage! Men får sikkert ikke svar før det er for seint uansett. Har ringt de tre ganger, alle er like vanskelige. De jeg har snakket med orker ikke en gang og dobbel sjekke med regnskaps folkene. Blir bare sur når jeg spør om det ikke er noe de kan gjøre, siden jeg trenger pengene.. Heldigvis kan vi sette opp mat på butikken her jeg bor. Så får i det minste handlet mat til meg og ungen! Hi
Hønemor30 Skrevet 18. januar 2013 #10 Skrevet 18. januar 2013 Jeg hadde ikke gitt meg, ring igjen på mandag morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå