Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Jeg elsker løk <3 Anonym poster: f9e1d8e0bb5169024bfbf5f82e124d97
Bustetroll Skrevet 18. januar 2013 #2 Skrevet 18. januar 2013 Løk og hvitløk til alt ! Masse masse. nomnomnom
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #3 Skrevet 18. januar 2013 Ikke veldig mye men litt ca 5 dager i uka. Går ca 3 løk i uka. Anonym poster: e1877c9cc5cf31a31f2fa297624fb454
♥Madam Mim♥ Skrevet 18. januar 2013 #5 Skrevet 18. januar 2013 Bruker nok fort 4-5 løk i uka :-) av og til bytter vi ut løk med purre :-D
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #6 Skrevet 18. januar 2013 Gidt det er så sunt Rødløk, purre, whatever, NAM Anonym poster: 60eba6bf0eb516052b8be89706ce8151
Nettie+jentungen Skrevet 18. januar 2013 #7 Skrevet 18. januar 2013 Løk er godt Så til vanlig blir det en del løk, ja.
Pesta Skrevet 18. januar 2013 #8 Skrevet 18. januar 2013 Åh.. LØK <3 Bruker mye løk i alle former og fasonger . Nå ammer jeg og den lille reagerer veldig, så nå er det kjipe middager uten løk
Light of my life Skrevet 18. januar 2013 #9 Skrevet 18. januar 2013 Løk og hvitløk i nesten alle middager
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #10 Skrevet 18. januar 2013 Bruker masse løk, sjalottløk, hvitløk, rødløk, purre osv., i alt jeg lager. Her om dagen hadde jg noen på middag som ikke liker løk og jeg følte at jeg ikke kunne lage NOE, var helt lost :-D Anonym poster: fe5bc02d7ade6c239618e9ea4e2d1983
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #12 Skrevet 18. januar 2013 Bruker løk hver dag, nesten. I alle former og fasonger og i alle matretter. Starter som oftest matlagingen med å hakke løk, hvitløk og paprika og frese litt i steikepannen. Deretter blir det spennende hva som havner i gryta:) Anonym poster: 7f616715696f387d508bfab568e06561
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #14 Skrevet 18. januar 2013 Jeg føler jeg får abstinenser hvis jeg ikke spiser løk i en eller annen form på noen dager! Andre får abstinens pga kaffe eller røyk... jeg får det på løk og mørk sjokolade Spiser løk daglig når jeg er hos meg selv. Kan finne på å tilby meg å lage mat hvis jeg er på besøk bare for å lage noe med løk i, i hvert fall så må jeg ha løk i salat eller noe. Anonym poster: 9c3c79746c43e9efb822b4bbf2ff9e39
Jojo x3 Skrevet 18. januar 2013 #15 Skrevet 18. januar 2013 Vi bruker også ofte løk, nesten hver dag. Elsker lukten når jeg steker løk og hvitløk mmm.
respektatauten Skrevet 18. januar 2013 #16 Skrevet 18. januar 2013 bruker veldig mye løk! jeg elsker løk! tror jeg handler løk 2-4 ganger i uka.. det er alltid det første jeg skriver opp på handlelista, sammen med paprika..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå