Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Har ikke sett henne på lenge! Anonym poster: a5b0c80cb237bb823681f39decd8ea39
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #2 Skrevet 18. januar 2013 Nytt nick! Anonym poster: 40484dfc9f8bb8b29c4cf0f29d7df59c
♥Madam Mim♥ Skrevet 18. januar 2013 #3 Skrevet 18. januar 2013 Trodde hun skulle være anonym fra nå av pga alt det som skjedde! De fleste som sluttet med å bruke nick her lurer nok i kulissene godt gjemt bak anonymknappen :-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #4 Skrevet 18. januar 2013 Så anonymknapp er en fin ting å ha? Anonym poster: d0303624d5a393ebe3862021451cfd45
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #5 Skrevet 18. januar 2013 Men hun har da ikke blitt hengt ut og truet hun? Ser ikke hvorfor hun ikke skal kunne signere med sitt gamle nick. Men kanskje hun har fått jobb? Hun har jo vært jobbsøker i det siste. Da blir det mindre tid på dib Anonym poster: 88b5c5941db2768b598537eabc33bfcf
♥Madam Mim♥ Skrevet 18. januar 2013 #6 Skrevet 18. januar 2013 Nei, men er fler som ble skremt pga juliea og kira. De som ble mest skremt var vel de som innså at de hadde lagt ut litt for mye personlig slik at dersom noen var opphengt i dem så kunne de finne frem til dem via forskjellige opplysninger. Selv nektet jeg å la meg skremme, men fjernet noen opplysninger fra profilen pluss at jeg slettet meg fra facebookgruppa. Der lå mange av oss ute på et innlegg hvor vi skrev hvem vi var her inne. Sett i ettertid var nok det mindre smart.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå