Gå til innhold

wow er alt jeg har å si..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, herlighet, er det mulig??? Glad jeg aldri skal bli så avhengig av tv-serier at jeg ikke forstår at det finnes ting som faktisk er viktigere, som skjer i den virkelige verden. Blir flau over voksne folk!

Skrevet

Jeg lar meg lett rive med og rase litt de gangene Hotell Cæsar blir byttet ut med fotball, Tour de France eller annen sport. Men byttet igår har jeg full forståelse for, og hadde ingen problemer med å sette på Cæsar 22.05 istedenfor :)

Skrevet

Herregud, er det mulig? Det finnes faktisk viktigere ting i livet enn en tv serie! Folk burde skamme seg!

Skrevet

Helt utrolig at folk kan oppføre seg slik!

Anonym poster: 9095c709a71940b3f2e824366d094c86

Skrevet

Hadde sikkert blitt like hysteri her inne om de hadde steng anonymforumet en halvtime pga det samme...

Anonym poster: 62db7b65f342cb229900ae5969a84e48

Skrevet

Såklart er en nyhetssak viktig. Men så har faktisk tv 2 en NYHETS kanal da... Så å begynne å ta vekk tv program som folk gleder seg til er jo litt unødvendig.

Jeg følger medpå hotel cæsar, men i går var jeg ikke hjemme til deet tidspunktet, så for min del gjorde det ikke noe ;)

Skrevet

Vel, det ble jo ramaskrik her inne pga dette også, var en egen tråd om hvor grusomt det var at HC ble utsatt til fordel for nyhetene.

Noen mennesker sliter tydeligvis med å se hva som er viktig her i verden.

Skrevet

Kjenner jeg bli mektig provosert av enkelte mennesker!! Der har du folk totalt blottet for empati!

Skrevet

Såklart er en nyhetssak viktig. Men så har faktisk tv 2 en NYHETS kanal da... Så å begynne å ta vekk tv program som folk gleder seg til er jo litt unødvendig.

Jeg følger medpå hotel cæsar, men i går var jeg ikke hjemme til deet tidspunktet, så for min del gjorde det ikke noe ;)

Vi har ikke nyhetskanalen. Bare vanlig tv2. Det er grunntanken her jeg bor. Så det var et dårlig argument. Men vi har nrk da så ville fått sett nyheter.

Anonym poster: 3437ca5378efec2246828bc3ead58b76

Skrevet

Grunntanken=grunnpakken

Skrevet

Nei, men hadde du vært hjemme så hadde det gjort noe?

Ikke alle får inn nyhetskanalen.. Noen ganger kan man sette tilside sine egne interesser for noe som for mange er viktigere.

Skrevet

Dette er da ganske symptomatisk for det norske folk? Jeg er ikke forbauset.

Skrevet

Intet mindre enn symptomatisk for det norske folk at noen brødhuer i tenårene går bananas pga en utsettelse av HC? Sier mer om deg enn om "det norske folk"!

Anonym poster: 4a525d5927c96c3cb77ecb5f5f98ab2b

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg syns også det er symptomatisk for Norge. Å ha sin egen navle i fokus...

Skrevet

Intet mindre enn symptomatisk for det norske folk at noen brødhuer i tenårene går bananas pga en utsettelse av HC? Sier mer om deg enn om "det norske folk"!

Også så sinna, da.
Skrevet

Stygt redd (ganske sikker) på at tenåringer ikke var i flertall i denne saken, gitt..

Og ellers enig i at meg-meg-meg er typisk norsk.

Anonym poster: 3355d2461cbe8bc8bf229ce696472380

Skrevet

Det er faktisk nordmenn innblandet her. Så denne saken angår så absolutt det norske folk! Synes kommentarene fra db som de siterer fra fb er mistenksomme like noen av kommentarene som lå i den andre tråden her. Mistenker at det er noen dib idioter som har kommentert begge sider.

Krise at ekte menneskers liv går foran en fiktiv såpeserie liksom! Tenk på alle som er berørte, tenk om det var din mann/far/bror/sønn som var tatt til gissel og du ikke ante om de lever. Selvsagt skal det prioriteres på tv, skulle vi liksom bare ha oversett det og dysset det ned? Jeg tror faktisk de fleste i norge bryr seg litt mer enn det kommer frem her, selv om det er noen brødhoder på dib som hyler høyt.

Skrevet

Jeg poster ikke anonymt nå. For det jeg skriver nå, står jeg for 100%

Jeg syns dere som ikke forstår at tv2 sendte nyheter, mangler noe vesentlig. Som omtanke for andre mennesker.

Jeg syns det er hårreisende at noen mener det er viktigere å sende HC, enn å sende informasjon om hva som skjer i In Amenas.

Tenk hvor redde gislene er der nede. Hva med familie, venner, arbeidskollegaer? Det er fortsatt 8 nordmenn vi ikke vet skjebnen til. Og dere tenker på HC? Ja, dere er det synd i!

De i dette landet som bryr seg om det som skjer i verden. Ja, de får lese aviser eller se på nrk, eller hva som helst. Bare ikke rør HC.

Det finnes viktigere ting i livet enn en såpeserie. Og jeg syns synd på dere, som ikke innser det.

Det er rett og slett flaut!

Skrevet

Jeg poster ikke anonymt nå. For det jeg skriver nå, står jeg for 100%

Jeg syns dere som ikke forstår at tv2 sendte nyheter, mangler noe vesentlig. Som omtanke for andre mennesker.

Jeg syns det er hårreisende at noen mener det er viktigere å sende HC, enn å sende informasjon om hva som skjer i In Amenas.

Tenk hvor redde gislene er der nede. Hva med familie, venner, arbeidskollegaer? Det er fortsatt 8 nordmenn vi ikke vet skjebnen til. Og dere tenker på HC? Ja, dere er det synd i!

De i dette landet som bryr seg om det som skjer i verden. Ja, de får lese aviser eller se på nrk, eller hva som helst. Bare ikke rør HC.

Det finnes viktigere ting i livet enn en såpeserie. Og jeg syns synd på dere, som ikke innser det.

Det er rett og slett flaut!

AMEN!

Skrevet

oi oi oi, jeg klarer ikke annet enn å flire jeg da...

Når det er sagt så synes jeg at media er i overkant dekkende på noen områder. Jeg vil ha informasjon, men jeg orker ikke alle reprisene av nyhetene. Gi info med jevne mellomrom, og NÅR det kommer noe nytt.

Til og med de berørte trenger av og til å kunne flytte fokus, men man møter tragediene overalt.

Etter 22.7 i fjor var det vel tre dager hvor hele sendeprogrammet var endret, og alt handlet om det samme. Det var svært litt ny informasjon, det var bare tyning av det man visste fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...