Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Anonym poster: 1a39039549c1b3700dd56a4eb604bfcb
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #2 Skrevet 18. januar 2013 Nei det er intet mindre enn grusomt!! I likhet med alle andre navn som slutter på -frid. Blæh... Anonym poster: be85501725eab9b3c54376f38bc61a9a
Hybelkanina Skrevet 18. januar 2013 #3 Skrevet 18. januar 2013 (endret) Nei dessverre. Ikke så veldig fint. Men Solveig er nydelig! Endret 18. januar 2013 av Hybelkanina
Lille- MO Skrevet 18. januar 2013 #4 Skrevet 18. januar 2013 Nei egentlig ikke. Enig med hybelkanina her, Solveig er fint
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #6 Skrevet 18. januar 2013 Liker Solfrid, men det er nok fordi jeg har ei veninne som heter det. Synes IKKE det passer til små barn, men går helt fint til vokse Anonym poster: 5d38a52703e94502af2833eb5ea81d24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå