Gå til innhold

Syns dere Solfrid er fint?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonym poster: 1a39039549c1b3700dd56a4eb604bfcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er intet mindre enn grusomt!! I likhet med alle andre navn som slutter på -frid. Blæh...

 

Anonym poster: be85501725eab9b3c54376f38bc61a9a

Skrevet (endret)

Nei dessverre. Ikke så veldig fint.

 

Men Solveig er nydelig!

Endret av Hybelkanina
Skrevet

Nei egentlig ikke. Enig med hybelkanina her, Solveig er fint :)

Skrevet

Liker Solfrid, men det er nok fordi jeg har ei veninne som heter det. Synes IKKE det passer til små barn, men går helt fint til vokse :)

 

Anonym poster: 5d38a52703e94502af2833eb5ea81d24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...