Gå til innhold

Sjekk her da jenter, nå er helgen reddet:) :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slipper faktiske å prøve det jeg, med 3 cm langt hår :)

Anonym poster: 8becee67f4ff331f47e72ffe08078954

Skrevet

Ja, helgen skal gå med til å først ta extetions så stå i en evighet på badet for å hennes hårsveis før jeg kommer på at jeg egentlig ikke skal noe som helst og ender opp å se på the real thing på Idol for å sammenligne om jeg fikk til håret rett mens jeg trøster meg med en øl.

Etter noen timer kommer den glittende ideen om å lage nytt profilbilde på face etter noen timer med enda mer sminking, prøving av forskjellige antrekk samt å trøste meg med ende mer øl står jeg klar med truttmunnen foran speilet og blitser i vei.

Etter det setter jeg ned med enda mer øl, studerer de vakre bildene av meg selv med kløft, truttmunn og kom å ta meg blikk før jeg velger det beste å legger det ut på face. Drikker enda mer øl, mens jeg venter på likes og kommentarer før jeg sovner fra hele greia...

Søndagen bråvåkner jeg i god bakrus, med extetions på halv skakke, pute full av sminke og mesteparten av skapet på gulvet.

Da jeg åpner face kommer jeg på den knall ideen fra i går og håper at ingen har sett bildet, som ikke var så lekkert som jeg husker det var. Resten av søndagen blir brukt til å rulle seg i skam og prøve å bortforklare blidet fra i går...

Ja, helgen er reddet!!

Anonym poster: 50e1153a87c8c0602f91de519e9ea53e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...