Gå til innhold

Rusa på livet og flyr lavt under taket :D

Anbefalte innlegg

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

De sier året blir som det forrige ble avsluttet, og da lønte det seg tydeligvis å sex når fyrverkeri fløy og andre håpefulle vendte nesen mot himmelen og fantaserte om fremtiden!

(Bare for å si det; unge sov og jeg er veldig redd for fyrverkeri så mannen måtte underholde meg på et vis :P)

Jeg elsker den lille familien min, jeg elsker jobben min og jeg elsker å føle det slik :D Jeg har slitt mye med helsen de siste årene, men nå er det akkurat som om noe har løsnet fysisk (med hjelp av medisiner og operasjoner da) og jeg kan igjen leke med junior, lage middag til familien, bidra i hjemmet og i tillegg jobbe 100%! Fantastisk!

Er så spennende på jobb om dagen i tillegg til at jeg fremdeles er nyforelsket i mannen min etter x antall år at jeg rett og slett har fått en energiboost uten like!

Meeen, regner med det kommer et sinnainnlegg fra den kvalmt lykkelige undertegnede om en ukes tid da PMS-trollet kommer på besøk en tur :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Det er bra du poster når du er lykkelig.

Jeg pleier å hope rundt å synge skjærende falskt når jeg er lykkelig.

Dette gjør at folk merker mitt gode humør. Mens jeg bare er mutt når livet er kjipt folk tror derfor jeg altid er glad fordi jeg er synlig gladog usynlig trist.

All demonstrasjon av godt humøre er supert man blir automatisk glad av synlig glade menesker. Så spre god følelsen. Som bøndene sprer møkk

Skrevet

Så motiverende å høre at du er tilbake! Jeg er selv på 60% nå, etter medisiner og operasjon. Lister meg sakte men sikkert tilbake og blir litt utålmodig av og til... 2013 er året - Hurra!

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet
Så motiverende å høre at du er tilbake! Jeg er selv på 60% nå, etter medisiner og operasjon. Lister meg sakte men sikkert tilbake og blir litt utålmodig av og til... 2013 er året - Hurra!

Har vært utålmodig, lei, sinna og mye annet flere ganger jeg også, men har vært for "stolt" (stolt? dum tenker jeg heller, he he) til å vise det til de rundt meg... Til slutt har det vært stahet og pågangsmot som reddet meg. Jeg nektet å godta situasjonen når legene ville uføre meg blant annet. Hard og tøff kamp har det vært, og jeg er ikke ferdig enda... Men, herrefred så deilig å være godt på vei :D

Lykke til Blomstre, håper veien tilbake går fortere enn forventet og at du klarer å fokusere på der du er nå og alt du mestrer allerede :D

Skrevet

Lykke er alltid bra, og det er sex også!:)

Og hva skal man med sånn bråkete fyrverkeri utendørs når man kan lage sitt eget på soverommet? Hadde det ikke vært for at vi hadde gjester på det tidspunktet, så kan det godt være vi hadde gjennomført et lignende stunt! ;)

Krysser fingrene for at din lykke varer- og andres blomstrer. :P

Gjest sug lut
Skrevet

Så utrolig godt innlegg å lese - strålende lykkelig skal man være innimellom så man ikke glemmer hva det er, jeg håper oppturen din vedvarer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...