Gå til innhold

Å, dette blir en møkk dag. Syte..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er på tur med jobben. Jeg er hjemme med barna. Pga ekstremt lite søvn er huset totalt bombet.

I dag er jeg og 3-åringen hjemme da hun ikke er helt i form. Men høyst oppegående. Bare sur og grinete. Ute er det knallvær.

Jeg har sagt ja til å ha andre barn på overnatting. Og i morgen tidlig skal svigermor passe barna et par timer når jeg skal besøke noen som er alvorlig syk.

Så det bombede huser må strigles i dag. Og så må jeg ta med sur unge og handle.

Jeg er så trøtt.

Blæhhh!

Anonym poster: 23a5ca74ef1f021714b9640cbf763694

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God klem til deg. Vet hvordan du har det. Bestikkelser og TV til sur unge og kaffe i syke mengder til mor. Også rydde etterpå! Lykke til!

Anonym poster: 8f7e8d73a09ae6759d24b86df32d21a9

Gjest Anybody
Skrevet

Kjøp surungen blid med kjeks og favorittfilm! Da kan du styrte innpå lassoen speed shine ;)

Så kjøper du en bolle på butikken eller banan eller annet digg for å kjøpe mer gladtid. Det er helg, det er lov, du er trett og sure unger er er slit!

I kveld tar du er svært glass vin!

Skrevet

Sett på en film til den sure ungen, fiks deg en god kopp kaffe/te og pust godt noen minutter. Støvsug og rydd huset og vask kun det som MÅ vaskes (do, servant o.l.).

Ta en blund sammen med barnet (hvis det går, skjer av og til her ved sykdom). Skriv detaljert handleliste med kun det du MÅ handle, slik at butikkturen blir kortest mulig. Bestikk barnet til å sitte fint i handlekurven med rosiner, bolle, druer eller noe annet som måtte funke. Noen ganger må det være greit :)

Lykke til! Føler med deg, kjenner følelsen av å bare ville soooove...

Skrevet

Moro at du fikk tre nesten likelydende råd på rappen :)

Skrevet

Ahh.. Så deilig med litt medlidenhet dere :)

Takk

Hi

Anonym poster: 7c5ceac5dd34a1ef9b9d83135b33cb0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...