Gå til innhold

Smøring av ski på t-banen ...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter på t-banen retn. Kollen og observerer et ungt par som er i full sving med å smøre skiene sine :-) Herlig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....og problemet var......??

Anonym poster: fdf47d387767ced202bdcc0f7bae2255

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Tror ikke det var er problem?

Er vel koselig at noen bruker fredagen til en tur på ski?

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Effektive de er.

Skjønner godt at de gjør det i døtiden på banen. IStedet for i kulden ute.

Selv om jeg selv ikke har vært på ski på 4-5 år nå.Så er det littt forfriskende å vite at folk enda trimmer.

Skrevet

Tror ikke det var er problem?

Er vel koselig at noen bruker fredagen til en tur på ski?

Absolutt ikke problematisk. Om jeg hadde opplevd det som problematisk hadde jeg vel skrevet det (eller ikke skrevet noe i det hele tatt). Synes det hele er vittig og sjarmerende norsk - i hvor mange andre (små) storbyer i Europa ville man sett noe liknende på T-banen? :)
Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg studerte i Tromsø en periode. Utenfor universitetet står det sykler parkert i hopetall om sommeren, og ski oppstilt i store stakker mot veggene om vinteren. Hyggelig at studentene anså ski for å være et transportmiddel!

Skrevet

Jeg studerte i Tromsø en periode. Utenfor universitetet står det sykler parkert i hopetall om sommeren, og ski oppstilt i store stakker mot veggene om vinteren. Hyggelig at studentene anså ski for å være et transportmiddel!

Det er skikkelig stilig. Jeg er mye på Lillehammer og der er det mange sparkstøttinger i bybildet vinterstid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...