Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 er mer på din alder, enn på hennes? Moren min er 50 år, jeg er 28, og vennekretsen hennes består av folk i alderen 24-40. Synes det er litt merkelig, egentlig.. Anonym poster: a46fd59c92f187244f196b8547e9e2a1
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #2 Skrevet 18. januar 2013 Ja, mamma har venner i alle aldre. Synes ikke det er så rart egentlig, hun er sosial og har en type jobb hvor hun møter mye mennesker. Hun er også hovedtillitsvalgt og er sosial av natur, kjenner mange, snakker med mange, hjelper mange osv og har etterhvert en ganske stor omgangskrets. Anonym poster: 84a39ed44b0d8427a41b686b9472ea1b
Gjest Nerdens'mus Skrevet 18. januar 2013 #3 Skrevet 18. januar 2013 Jupp det kalles å bli venner med naboer og arbeidskolleger. hvis man skulle fortsette og bare være venner med folk som er like gammle når man er ferdig på skolen blir man ensom bådde på jobb og i nabolaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå