*Kengumamma* Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Mon tro om det fordi det er trivelige diskusjoner her, eller om det er fordi jeg er i kranglehumør om dagen
Gjest Anybody Skrevet 18. januar 2013 #2 Skrevet 18. januar 2013 Det fine er at det krangles her og, dog ikke med hverandre.. Her krangles det g hates det over sjefer, barn, brunsnegler(bare vent) og ventebukser..
*Kengumamma* Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2013 Jeg bor vel snart på det eneste boligfeltet på hele østlandet uten brunsnegler Så slike morderjævler skal jeg ikke diskutere. Flått og mygg, der i mot
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 18. januar 2013 #4 Skrevet 18. januar 2013 Flått diskuterer jeg gjerne og irriterer meg grønn over de håpløse pinsettlignende redskapene de mener er lette å fjerne dem med. Eneste som funker skikkelig bra er minikubein i plast. Morsomt når de anbefaler de som bor på Sveriges vestkyst å vaksinere seg og vi på deler av østlandet på kartet bare er en forlengelse av Sveriges vestkyst. Møkkadyr! (Flåtten altså, ingenting i mot svensker)...
Gjest Helle_Høygir Skrevet 18. januar 2013 #5 Skrevet 18. januar 2013 Jeg er med på er innbitt hat mot mygg altså. Meglern glemte å nevne at vi bor i et mygghøl om sommeren og snø/kuldehøl om vinteren.. Og myggen har en lei tendens til å like meg fremfor husets andre beboere og det er dumt i og med at jeg reagerer over gjennomsnittet mye. Flytende xylocain er gull verdt å ha i hus bare så det er nevnt... Mye har sin hensikt i denne verden, men myggen???? Den kan bare legge seg ned og dø egentlig. Hadet - ferdig- du er ikke velkommen her.
Gjest Nerdens'mus Skrevet 18. januar 2013 #6 Skrevet 18. januar 2013 Ting blir litt mer intimt på krangle fordi man på et vis ser hvem man prater med. Her kan man ikke hate nabokatten en dag for nestedag å være gal katte dame med 30 katter uten at folk ser det. På anonym kan enhver trollere skifte mening oftere enn jeg blinker uten at noen ser det med mindre de misser knappen en dag.
*Kengumamma* Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2013 Jeg er med på er innbitt hat mot mygg altså. Meglern glemte å nevne at vi bor i et mygghøl om sommeren og snø/kuldehøl om vinteren.. Og myggen har en lei tendens til å like meg fremfor husets andre beboere og det er dumt i og med at jeg reagerer over gjennomsnittet mye. Flytende xylocain er gull verdt å ha i hus bare så det er nevnt... Mye har sin hensikt i denne verden, men myggen???? Den kan bare legge seg ned og dø egentlig. Hadet - ferdig- du er ikke velkommen her. Dæven, kanskje du er naoboen min? Her kryr det av mygg og snø og kuldegrader om hverandre.
Gjest Anybody Skrevet 18. januar 2013 #8 Skrevet 18. januar 2013 Flott ja! Dere får ta med meg dit der skal i sommer å sette meg i midten. Da er jeg en magnet på blodsukkeret som både Mygg og flott og de går rett på alltid! Flotten fjernes med babyolje så brennes. Da er jeg garantert å få med bena å den slipper med engang. Jeg får gjerne en 6-8 flott h er sommer.. Drit dyr!
bIomstre Skrevet 18. januar 2013 #9 Skrevet 18. januar 2013 Jeg bor vel snart på det eneste boligfeltet på hele østlandet uten brunsnegler Så slike morderjævler skal jeg ikke diskutere. Flått og mygg, der i mot Her er vi så greie at vi gjerne sender deg noen snegler så du ikke skal føle deg uttafor
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 18. januar 2013 #10 Skrevet 18. januar 2013 Flott ja! Dere får ta med meg dit der skal i sommer å sette meg i midten. Da er jeg en magnet på blodsukkeret som både Mygg og flott og de går rett på alltid! Flotten fjernes med babyolje så brennes. Da er jeg garantert å få med bena å den slipper med engang. Jeg får gjerne en 6-8 flott h er sommer.. Drit dyr! Gjelder det andre krypdyr som edderkopper og slikt også? Da er jeg truenes til å ta deg opp på tilbudet
Gjest Anybody Skrevet 18. januar 2013 #11 Skrevet 18. januar 2013 Flott ja! Dere får ta med meg dit der skal i sommer å sette meg i midten. Da er jeg en magnet på blodsukkeret som både Mygg og flott og de går rett på alltid! Flotten fjernes med babyolje så brennes. Da er jeg garantert å få med bena å den slipper med engang. Jeg får gjerne en 6-8 flott h er sommer.. Drit dyr! Gjelder det andre krypdyr som edderkopper og slikt også? Da er jeg truenes til å ta deg opp på tilbudet Bare de som biter.. Er jeg ute og badet og har speider rundt i timevis kan du likevel banne på jeg stuper rett ned igjennom en manet! Kan ikke ha hell i alt gitt.. :/
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 18. januar 2013 #12 Skrevet 18. januar 2013 Bare de som biter.. Er jeg ute og badet og har speider rundt i timevis kan du likevel banne på jeg stuper rett ned igjennom en manet! Kan ikke ha hell i alt gitt.. :/ Derfor jeg nekter å bade i sjøen i Norge Er livredd krabber i sanden og maneter i vannet, egentlig den største pysa du kan tenke deg når det kommer til ekle små kryp og skapninger...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. januar 2013 #13 Skrevet 18. januar 2013 konditoren kan godt komme hit og sette seg i kjelleren vår, sånn at jeg kan gå ned i vaskekjelleren uten å bli overfalt av noen svære jævler av noen edderkopper som bor der...
Gjest Helle_Høygir Skrevet 18. januar 2013 #14 Skrevet 18. januar 2013 Vil gjerne legge til operativsystemer, pc, nettverk og duppedingser for hat og morderønsker nå.. Det begynte vel halv 9 idag og jeg har enda ikke fått gjort en krone av det jeg egentlig skulle gjort. Kjøpte inn ingredienser til favoritt sandvichen igår; må jo ha standsmessig lunsj ved hjemmekontor. Men det ble med en appelsin og noen maryland cookies siden jeg måtte sitte pal ved maskina for å trykke litt nå og da. Akkurat nå er det tekniske her like ille som myggen og kuldegradene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå