Gå til innhold

Kan du beskrive stilen du har i stua...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Hva er viktigst for deg

- personlighet og kos

- trender

- eventuelt andre ting

Anonym poster: f6dce2f5f6750b283b42aa5f0aa5b0fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpen kjøkkenløsning med halvøy ut mot spisestua og stua.

Mørkt gulv, lyse vegger. Brun sofa. Noken kvite møbler og noken brunsvarte, valnøtt og glass. Store vindu med nydelig utsikt spesielt om kvelden når det er mørkt ute og 1000 lys.

Vil heller ha det koselig enn trendy.

Aller helst vil eg ha det ryddig og reint. ;)

(kanskje håp no når eg går ned i 80% stilling. :)

Skrevet

Nostalgisk, lyst, koselig, rent, rotete på dagtid ;)

Ikke minimalistisk. Mye hjemmelaget. Sprosser i vinduene.

Anonym poster: 8e2434fdf1c11cf03b34838be9cc5e3e

Skrevet

Trender, interiørblogger og blader osv interesserer meg midt på leggen ;)

Stilen her hjemme er en god blanding av meg og mannen, vi har komfortable møbler som er gode å sitte i, solide ting som koster å kjøpe inn men som varer nesten en mannalder. Har lyse vegger, hvite helsparklede tak, brun sofa, malerier av lokale kunstnere og nummererte opptrykk på veggene.

Jeg er en bokorm og lesing er min store lidenskap, derfor har vi også bøker i stuen. Har veldig høy takhøyde, over 3 meter tror jeg og har plassbygd bokhylle fra gulv til tak i et hjørne av stuen.

Gul i heltre eik i stuen, eikeparkett i spisestue og kjøkken. Spisestuebord, tv-bord, skjenk o.l. i eik.

Har utsikt til sjøen så vi har store vinduer og ingen gardiner, bor på en topp helt uten innsyn.

Er også av typen som synes det er helt greit at barna setter preg på huset så vi har innrammede barnetegninger her og der, Ikea-lekekjøkken i stuen og noen dukkevogner o.l. rundt omkring.

Så huset vår er ikke akkurat "som klippet ut av et interiørblad", men det er hjemmekoselig her synes jeg. Har selvfølgelig småting som blomster, lysestaker, noen av oldemors hjemmeheklede duker o.l. rundt omkring som myker opp hjemmet.

Anonym poster: d287c1c520a32a369b82b781ac9389bc

Skrevet

Stilen er retro, plysjsofa med mørkt tre, mønstra teppe i ull, lampeskjerm med pompongar og kråskap med blyglassvindu. Forøvrig blyglassvindu i verandadøra og døra ut til gangen og ope inn til spisestua med teakmøblar.

Det viktigaste er romfølelse. Etter å ha budd 3,5 år i ei skoøskje på 55 kvm er eg hellig overbevist om at eg aldri meir skal overmøblere. Eg gir beng i stilar, men velger ting eg likar og synes passar saman.

Skrevet

Noen som tørr å laste opp bilde av stuen sin? Er så vanskelig å se for seg med bare ord.

Anonym poster: 8e2434fdf1c11cf03b34838be9cc5e3e

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne si Shabby Chic, men her er det nok bare shabby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...