Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange her som ikke liker brus? Melkesjokolade?

Jeg gjør ikke det og får stadig høre hvor "rart" det er... Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før jeg fikk mitt første barn kunne jeg ikke smake på sjokolade uten å bli kvalm. "Alle" syntes jeg var rar, men nå kan spise ubegrenset mengder med sjokolade uten å bli kvalm. :(

Skrevet

Jeg har alltid likt brus men nå drikker jeg det ikke. De siste ukene av svangerskapet så fikk jeg så utrolig med luftsmerter om jeg drakk brus og etter fødselen drakk jeg brus men helt plutselig ble det avsmak :)

Skrevet

Jeg kan drikke brus, men prøver å la være. Etter å ha holdt meg unna en uke eller to så syns jeg det smaker dritt, men det blir alltid servert når vi er på besøk osv, så da ender jeg opp med å drikke det likevel.. Og etter to glass så syns jeg fortsatt egentlig at det smaker dritt, men da må jeg ha mer, så da kan det fort bli mye brus til jeg klarer å slutte igjen.

Melkesjokolade klarer jeg ikke. Kan spise bittelitt kvikklunsj (en kvart stripe) eller annen sjokolade med mye annen smak i som operamints, men da må den være iskald og noen andre må starte, jeg går ikke i skapet/kjøleskapet og finner det selv.

Anonym poster: 6487a5c9a4c900d35829ec81610bea66

Skrevet

Jeg har aldri likt brus. Ikke da jeg var barn heller. Husker foreldrene til de andre barna fikk sjokk over at jeg ikke likte brus. Så i barnebursdager fikk jeg ofte brus hvor kullsyren var ristet ut.

Men jeg elsker melkesjokolade!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...