Gå til innhold

Årets pingle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag ble jeg sjokkert over meg selv. Jeg som liksom er så sterk, som tåler å se blod, gørr og you name it uten å bli kvalm, redd eller svimmel. Blodprøver av andre har jeg og tatt.

Vel idag falt min datter og slo seg på øret. Fikk ett lite kutt øverst på øret. Jeg prøvde å se om det var ett stort kutt eller om det bare var ett overfladisk kutt, noe det var. Men hun blødde jo som bare det. Men når jeg skulle undersøke kuttet for å se hvor dypt det gikk holdt jeg på å besvimte, JEG besvime for ett lite kutt liksom?!

Måtte bare ta ungen med meg inn i sengen og legge meg ned. Min sønn reagerte tilogmed. Han kom inn på rommet og sier" mamma, hvorfor er du sånn snø i fjeset?" Altså snø= hvit;) måtte se meg i speilet og jeg var kritthvit.

Hvorfor skjedde det liksom? Jeg som har fjernet stingene mine selv, som har kuttet foten min så blodet sprutet, og det gikk helt fint. Men ett lite kutt og endel blod tåler jeg ikke?

Skuffet!! Jeg er liksom superwomen som klarer alt! Blæh!!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Erru på tjukken, kanskje? Eller bare generelt pmshormonellustabil? Da skjer jo de rareste ting.

Skrevet

Erru på tjukken, kanskje? Eller bare generelt pmshormonellustabil? Da skjer jo de rareste ting.

Tenkte jeg og :)

Eller er du veldig sliten? Da kan jeg bli litt shaky av småting.

Skrevet

Så reagerer man ofte på en annen måte (les: mye mer) når det gjelder ens egne barn .

Skrevet

Kaller du meg tjukk? Pass deg;) nei hvis jeg skulle vært gravid så må det være Gud som er faren. Ja kanskje pmshormonellustabil, tante rød kommer snart, så får skylde på det da:)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Er noe annet når det sine egne barn det skjer med... Da spiller det ingen rolle hvor tøff man er når det kommer til seg selv eller andre voksne :P

Jeg blir kvalm bare jeg tenker på hva som kan skje i løpet av en dag når det gjelder junior. Står han på en stol ser jeg for meg at han går med hodet først i bakken og da slår kvalmen meg med en gang. Stor pingle jeg da, he he :)

Skrevet

Er nok noe med at det er ungen din det er snakk om.. ;)

Skrevet

Jeg syns det er litt tidlig å dele ut "årets ......" allerede før vi har bikket 20. januar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...