Gå til innhold

Inspirert: hvilken "luksus" unner du deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke jeg er noe veldig luksusdyr selv.

Men jeg kjøper skikkelige og komfortable sko(500-1500,-)

Blomsterbuketter.

Dyr og deilig te.

Gå på kafè, teater ol. med venner ser jeg på som litt luksus.

Mat: salmalaks, biffer, gode oster...Og take away sushi...

Vi har ikke dårlig råd, inntekten i huset er 950 000,- men jeg bruker mye mindre på shopping, barneklær, frisør osv. enn venninner med tilsvarende økonomi. Er kanskje maten vi brenner de på? Kjøper forresten rikelig med vanlig tøy, yttertøy og ull til barna. Men ikke veldig dyre merker.

Hvor renner pengene hos dere?

Anonym poster: cfea61aee1dc5b84f4a72c35d4752c9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blitt veldig mye til lille gutt her og for meg er det Luksus :). Men når jeg ikke er gravid,så går veldig mye penger til Sushi, dvd filmer og kinamat :)

Skrevet

Luksus for meg er en tur på kafe med veninner, alenetid på kvelden forran tven eller god mat med sambo, når familiemedlememr kommer å låner barna i en liten stund, filmer, god mat, men luksus for meg er faktisk å få tibringe tid sammen med mann og barn!

Anonym poster: c04b874f5faa591700a75a68b89cbe42

Skrevet

Jeg trener 4-5 dager i uka, det er min egentid og luksus:-)

Anonym poster: 130051fdbaf7d2e27b44ecf47f5bd972

Skrevet

Har ikke råd til luksus i form av ting.

Kjøper aldri ting uten stor rød lapp på!

Hender av og til at jeg tar sol... for å få op humøret og få litt dvitamin. Litt luksus.

Skrevet

Gode hår og kroppsprodukter og god mat. Og lekre jeans. Jeg er et jeansdyr:) ellers trenger ikke klær være dyrt. Handler for det meste på HM til meg selv. Har noen dyre støvletter og vesker som jeg bruker mye og som jeg synes er vel anvendte penger, 10 år etter.

Var hos tannlegen i forrige uke. På vei ut tok jeg meg selv i å tenke, 'deilig å skjemme seg selv litt bort'

DET er tegn på at du er småbarnsmor det! Tannlegebesøk vil aldri være luksus, uansett hvor kostbart det er! :)

Skrevet

Blitt veldig mye til lille gutt her og for meg er det Luksus smile.png. Men når jeg ikke er gravid,så går veldig mye penger til Sushi, dvd filmer og kinamat smile.png

Du kan fint kose deg med sushi selvom du er gravid, bare dropp tunfisk og kamskjell :) se www.martportalen.no

Anonym poster: 49d2f19f47b9bb5869c8391506b382e8

Skrevet

Min luksus er trening med PT

Og teatergruppa jeg er med i. Den mest pga det er kun MIN tid ikke så mye pga pengene ;)

Anonym poster: c05c7040c4ebe66009eb4960fa2f1002

Skrevet

det vet jeg :) men har unngått det hele svangerskapet,så kan like godt la det være i max 4 uker til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...