Gå til innhold

"You can touch the dust, but please don´t write in it!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg har spurt om det før (håper de fleste ikke har fått det med seg ;) )!

Hvor ofte vasker du hjemme hos deg? Da tenker jeg på gulvvask, og støvtørking...

Og ja, jeg vet det er et lignende innlegg her i nærheten. Men jeg er nysgjerrig på dette, jeg. Ikke på rydding o.l.

Støvsuging da? Støvsuger du inni krokene eller midt på gulvet?

Jeg må bare spørre da jeg har en mor i litt øvre sjikt av renslighet, som synes jeg har det altfor skittent hos meg. ;)

Håper min mor ikke er her inne og leser... Derimot håper jeg DU tar deg tid til å svare en stakkars nedstøvet brunette.

Anonym poster: f3af68a9a529dad14fcfadb70c2ee9b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Støvsuging gjøres minst annenhver dag, pga ei fillebikkje som røyter, og da i alle kriker og kroker.

Vasking av gulv er jeg litt latere på, annenhver uke kanskje?

Støvtørking tar jeg sånn innimellom, en gang i uka i snitt.

:)

Skrevet

Ok, har en bitteliten bikkje selv... men den røyter som om den eier hele huset! Så støvsugingen er ikke det jeg er verst på ;)

Anonym poster: 41918463e7e79886cf3ccb5f3d8ba1d1

Skrevet

Har ikke støvsuger, er sær...

Men jeg liker faktisk å sitte på knærne og vaske gulv, og da i alle krinker og kroker.

Hver lørdag er det storvask, alle hel uker tar vi ut komfyr, oppvaskemaskin, kjøl/frys vaskemaskin m.m.

Grunnen til at vi tar annen hver uke er at da er begge vi voksne hjemme. Det blir for tungt for bare en av oss som å ta frem alle tingene.

Ellers tar vi kun etter behov resten av uken.

Barna må rydde rommet hver kveld, og vaske vekk flekker.

Gjest sug lut
Skrevet

Støvsuges to ganger i uka, ikke overdrevent inn i vanskelige kroker eller under kjipe møbler (støvsuging foretas av tenåring med høy støvtoleranse) men det dævver vi ikke av. Vaskes en gang i uka. Støvtørking - ikke noe system, men i hvert fall ikke mer enn annenhver uke, er bare et mørkt bord og tv-benk det synes veldig på.

Gjest sug lut
Skrevet

Hver lørdag er det storvask, alle hel uker tar vi ut komfyr, oppvaskemaskin, kjøl/frys vaskemaskin m.m.

JØSS! Det gjør jeg bare når jeg skal flytte, tror jeg.
Skrevet

Vasker gulv og slikt ca hver andre uke, om det trengs blir det oftere. Tørker støv etter behov.

Skrevet

Ojsann - ser at jeg er litt dårlig på det der med vasking... ;)

Anonym poster: 41918463e7e79886cf3ccb5f3d8ba1d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...