Gå til innhold

hvor ofte kjøper dere blomster til hjemmet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg for min del er avhengi av deilige blomster hver gang jeg.tar husvask . Altså hver fredag ;-) elsker hvite roser , hortensiaer, liljer eller orkide'er :-)

Anonym poster: 4460683d69492a200610871a71434add

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke fordra potteblomster, så det kjøper jeg aldri.. Kjøper en bukett ca. 1 gang i mnd.. Oftere om våren og sommeren enn høst og vinter.

Anonym poster: 259351e4150cbc3c10e9cf1f17c0eb5d

Gjest -Truseløs-
Skrevet

Kjøper Orkideer når de gamle visner og jeg ikke får de til igjen. Ellers kjøper jeg "blomster" i kaktusfamilien - og selv de tørker ut... ;)

Skrevet

Det er ikke så ofte jeg kjøper snittede blomster. Blir med de jeg får av mannen innimellom. Men kjøper potteplanter og orkideer.

Skrevet

Enig med deg HI. Friske blomster er lyspunkt i hverdagen:)

Anonym poster: a1a4fd0f1194492332555e279dddf651

Skrevet

Men er ikke så mange potteplanter jeg har. Har noen store, mer som trær og litt forskjellig grønnplanter i vinkjølere o.l. De må byttes ut fordi jeg er veldig dårlig med å holde liv i de.

Gjest overlord
Skrevet

Må ha friske blomster hver fredag. Favorittene er blekrosa roser, nelliker og liljer.

Skrevet

Veldig skjelden,men får roser av samboeren innimellom :) veldig koslig

Skrevet

Kjøper en plante til påske og en til jul :P Ellers aldri. Synes ikke det er verd pengene :)

Gjest Gullguttene
Skrevet

Nesten aldri. Syns det er fint, men ingen blomster overlever en uke i mine hender. Syns blomster er så ekle når de visner. Liker heller ikke å ha jord inne. Ja, jeg er rar :)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Kjøpte faktisk i dag, men hører til skjeldenhetene... Får ofte blomster med svigermor, hun prøver vel å veie opp for de som aldri kommer fra mannen ;)

Skrevet

Annenhver fredag. Blitt tradisjon det:) som oftest roser i alskens farger.

Skrevet

Aldri. Men det er fordi jeg ikke har tid eller hjem til den slags.

Men snart, snart, skal jeg få kataloghjemmet mitt, og da vil jeg ha både potteplanter og friske blomster, kanskje hver fredag :)

Skrevet

Har grønne potteplanter som jeg bytter ut etter som de dør ... har ikke utpreget grønne fingre så her går det i "3 for 100kr." hos Mester Grønn. Har to orkideer som jeg ikke har drept enda - de har holdt ut lenge.

Ellers kjøper jeg roser regelmessig på den tyrkiske butikken på hjørnet. Ha alltid friske blomster i stuen ;) De er billige og står lenge!

Skrevet

Aldri. Alt visner, og har mye annet å bruke pengene på.. Har ikke potteplanter heller.

Skrevet

har en kunstig potteplante fra nille :D

Skrevet

Mannen tar seg av potteplantene, de må sjelden byttes ut. Han er konge på orkideer. Er stort sett det og grønnplanter vi har.

Jeg kjøper avkappa blomstre i snitt kanskje en gang i måneden. Ofte på våren/sommeren, men nå tror jeg at jeg må plukke med meg noen hjem etter jobb :)

Skrevet

Jeg har en kaktus jeg fikk i gave for noen år siden. Telles det?

Skrevet

Veldig sjelden. Vi har begge allergi.

Anonym poster: de3ef001cb57a22364199cbe805bbc81

Skrevet

I rykk og napp.

Innimellom kjøper eg blomster bare for å få lyst til å gå heim og rydde og vaske.

Andre ganger er det impulshandel når eg er på butikken og ser fine blomster.

Kanskje eg og skulle gjort det til en fredagstradisjon. :) Fine blomster kvar helg. :)

Skrevet

Har vinduer med masse orkideer, og hos meg blomstrer minimum halvparten av de til enhver tid, og de lever i årevis og vokser seg store!

Har nok snittede blomster ca annenhver mnd. Går det for lang tid uten at mannen kjøper til meg, så kjøper jeg selv:-)

Anonym poster: 33f18a6ee50893b193a116b2dab50794

Skrevet

Jeg kjøper så og si aldri blomster, men mannen er veldig flink å kjøpe med til meg med jevne mellomrom :)

Skrevet

hehe, never. blomster og planter har en magnetisk tiltrekning på guttene mine, de får rett og slett ikke stå ifred

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...