Gå til innhold

Iben,Adela eller Molly?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Iben synes jeg er et veldig fint navn og kombinasjonen Iben Adela fungerer godt. Molly liker jeg ikke i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iben Adela her også. Molly blir for søtt på en 28 år gammel dame....Jeg syntes Iben er kjempe fint, og hvertfall når mannen er dansk. Jeg forstår ikke at det er gutter som heter Iben... for meg er det helt klart et jentenavn. Litt sånn som at gutter heter Eli eller Jasmin.

Gjest Anybody
Skrevet

Iben! Eller adele, Adela er en brystpumpe, og Molly er en stripper.

Skrevet

Iben og Molly er kjempefine begge to!

 

Anonym poster: 59c54a00261aef310f4b87f472a2476d

Skrevet

Siden jeg kjenner en gutt som heter Iben blir det helt feil på en jente for meg.

 

Molly er for meg et dyrenavn.

 

Så da må det bli Adela, selv om jeg personlig liker Adele bedre.

 

Anonym poster: fb1f5341a69df8e19c2d35547c031290

Skrevet

Takk for alle gode svar :). er nok 90% sikkert at vi velger Iben Adela, vi må nesten bestemme oss, ho er 6 uker.

 

Anonym poster: c884c1a9d5b74a5f5e70fcdfb1c596e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...