♥Madam Mim♥ Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 Til fordel for tidenes dårligste serie hotell cæsar!! Skjønner ikke at folk klarer å leve seg inn i den serien der med så dårlige skuespillere det er der. Er maks 3 som spiller troverdig! Ser kanskje en episode i halvåret og det verste er at da kan jeg sette meg rett inn i handlingen igjen!! Det skjer jo ingen fremskritt jo! Jeg vil ha criminal minds og Shemar Moore!! Jg hadde gledet meg sånn til sesongstart :-(
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 Virkelig??? Anonym poster: 807aba4277f48b23d54f9830b6ea7c1c
Februargullet2013 Skrevet 17. januar 2013 #3 Skrevet 17. januar 2013 (endret) Veldig kjedelig at det utgår,men for min del kunne de heller spart Dag til neste uke, for det er tragisk det. Men kanskje tv2 Zebra sender det idag? har ikke den kanalen,men andre har det sikkert,vet det innimellom blir sendt der Endret 17. januar 2013 av FebruarPrins2013
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #4 Skrevet 17. januar 2013 Hadde gledet meg veldig mye til CM jeg også, trengte noe god underholdning i dag ja.. Jobber egentlig torsdagskvelder, men var syk idag. Men har likevel stor forståelse for at de treger å sende nyheter i dag, selv om jeg personlig heller liker å følge med i nettaviser. Får glede oss masse til neste torsdag da:) Anonym poster: 7cea43e70a5d07abac6aaaca8cedd2d8
3 nøtter til Askepott Skrevet 17. januar 2013 #5 Skrevet 17. januar 2013 Herregud, slutt å syt om det. Skaff dere sumo om det er så jævla krise!!!!!
♥Madam Mim♥ Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2013 Selvsagt forståelse for at de sender nyheter jeg også!! Det jeg IKKE har forståelse for er at de flytter på flere andre programmer som egentlig ikke ble berørt av sendingen bare for at hotell cæsar måtte sendes!! Vet at jeg furter som en liten unge nå, men er hormonell og sliten i dag og hadde virkelig sett frem til å kose meg i sofakroken med sjokolade og CM :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå