Frøken Ubesluttsom Skrevet 17. januar 2013 #26 Skrevet 17. januar 2013 Veit ikke åssen modne mødre dere kjenner, men jeg har noen av de i min omgangskrets, og ingen av de kan relateres til noe av detter dere skriver. Hvilke alder tenker dere når dere tnker moden mor da? 28? 30+? 40+?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #27 Skrevet 18. januar 2013 Veit ikke åssen modne mødre dere kjenner, men jeg har noen av de i min omgangskrets, og ingen av de kan relateres til noe av detter dere skriver. Hvilke alder tenker dere når dere tnker moden mor da? 28? 30+? 40+? Sånn ca. voksen. Anonym poster: 55db93770ba805118340772e3bfa99aa
Kremtopp Skrevet 18. januar 2013 #28 Skrevet 18. januar 2013 De ville blitt fremstilt akkurat på samme måte som unge mødre, men med en litt annen vri. Klipp og lim gir seere. De viser faktisk ikke ren reality i unge mødre. Selv de mest ansvarsfulle og modne vil kunne bli fremstilt som en gjeng sauehoder.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #29 Skrevet 18. januar 2013 De modne mødrene jeg har vært borti er sikker på seg selv, tålmodig, har selvironi og god tid. De skjønner hvor kort småbarnstiden er og bruker derfor mye tid på barnet sitt, har hun/ han hjemme fra bhg når de har fri istedenfor å bruke det på egentid. Det som beskrives her minner meg mest om aldersgruppen 25-35. Anonym poster: fc1d3bd492f2f25722189e29d2fba971
Ooops I did it AGAIN Skrevet 18. januar 2013 #30 Skrevet 18. januar 2013 Haha... Har lest ca halvparten av svarene. Har Audi, absolutt ikke strøkent hus, leker og klær i skjønn forening (prøver å rydde litt på kveldene da) Mister fatningen titt og ofte, men har nok blitt litt bedre på å telle til ti før jeg reagerer. Tålmodighet kommer visst med alderen... Benytter med av timeout av og til, setter gjerne meg selv der, for å få kjølnet ned situasjonen. Er jo bare snakk om en liten pause. Har ikke tid til barseltreff eller shopping. Forsåvidt ikke råd til shopping flere ganger i uka heller. Det med hengepupper og sånt synes jeg var nedenfor beltestedet altså :-p Velkommen etter! Tror jeg hadde gjort meg dårlig i 'modne mødre'. Altfor A4, for lite festing og for lite utskifting av mannfolk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå