Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #26 Skrevet 17. januar 2013 Vel, det er vel hakket viktigere å formidle nyheter om noe som er en svært alvorlig situasjon, enn om du har serieopptak av en såpeserie? Stakkars dere, så ikke får sett cæsar til rett tid. Og det fordi en del nordmenn lever i et hellvette der de ikke vet om de får leve videre. Om de får komme hjem til sine kjære, barn, foreldre og venner. Anonym poster: 3334677bca16a66fc13fa6b8ce63126c Wow... Mener dere i fullt alvor at en såpeserie er viktigere enn det som foregår nå? Anonym poster: dd5d0931487cc92c5cde0d8f63b3ca75 Er det mulig?! At man i fullt alvor kan mene at TV2 ikke skal prioritere nyheter fordi de har en egen nyhetskanal, gjør at jeg rister på hodet. Når det i tillegg slenger ut at det er snakk om kun 9 stk og at det er et argument for å prioritere Hotel Cæsar, da skjønner jeg at Karl og co har slått igjennom i Norge. Noen trenger et kurs i sosiale ferdigheter der empati og perspektivtaking er første leksjon. Og andre leksjon og tredje leksjon. Som ekstralekse kan man legge inn trening i å holde kjeft når det er fare for at egen egosentrisme kan støte andre. Ja, en såpeserie er selvsagt viktigere enn menneskeliv. For noen knehøner dere er. Dere kan se de j.... nyhetene deres på nyhetskanalen, pc, nrk eller cnn, sitt gjerne limt til den h..... skjermen og kos dere med grusomheter som dere ikke får gjort en pøkk med. Da blir jo verden så veldig empatisk og fin å leve i,bare vi får sett nok om elendigheten på tv liksom!! Guuud! Men la for all del alle oss andre få slippe, la oss ha en kanal med normalt tv program hvor vi kan få vår daglige dose med flukt fra all dritten som foregår i verden. Anonym poster: 514a8dff1186860f658d24971e9dfd6a Prøv TV3 eller TvNorge. Tror de sender Åndenes makt eller noe nå. Regner med at det passer deg bedre? Selv om du ikke skjønner det så er du/dere i mindretall. De aller fleste jeg vet om anser det som viktigere å oppdatere seg på viktige ting som skjer i verden, enn å se pute-tv. Anonym poster: dd5d0931487cc92c5cde0d8f63b3ca75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå