Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 Vi er tre familier som bestile hus sammen i Danmark. Vi var helt enige, til etter betaling var gjort, av den ene familien. DA trakk en av familiene seg! Nå må vi håper vi finner en ny familie, ellers blir det grisedyrt for oss andre. Er ikke det dårlig gjort? Anonym poster: 7a1e75eb13576e1c75dd9f0370e3e786
Fomle84 Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 Utrolig dårlig gjort ja. Skulle jo delt på leien uansett synes jeg..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #3 Skrevet 17. januar 2013 En avtale er en avtale. Har dere hatt noe skriftlig kontakt på Mail? For da kan de ikke trekke seg. Anonym poster: 1532c68d9a4891ba2b281df1ff9dcf31
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #4 Skrevet 17. januar 2013 De kan jo ikke trekke seg og overlate betalingen til dere. Hvis det ikke er mulig å avbestille så må de betale sin del.. Anonym poster: 32b6b97c0fa2a74b589ea7b961c52f3c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #5 Skrevet 17. januar 2013 Nei,spørs jo grunnen da Anonym poster: 5630a4b8874253fec706b54ee7eef377
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #6 Skrevet 17. januar 2013 Jeg syntes at de skal betale sin del likevel! Anonym poster: cc9134ae6afbd06671e5832d0debef21
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #7 Skrevet 17. januar 2013 Har opplevd det samme, og de måtte fint betale for seg uansett. Anonym poster: 2f809cf61b6e7840a8d8722b887e8f6e
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #8 Skrevet 17. januar 2013 Så lenge de taper de PENGENE de har betalt så gjør det ikke noe. Klart de skal betale!! Anonym poster: 0fcb9963a2c927a3153af453d21383a1
3 i april Skrevet 17. januar 2013 #9 Skrevet 17. januar 2013 Hadde tatt kontakt med dem og spurt om de hadde avbestillingsforsikring, siden de avbestillte etter at turen var betalt. om de ikke har det men mener at dere andre skal betale så hadde jeg bare sagt at det faktisk ikke er deres problem og at de selvsagt ikke kan få pengene igjen. Men hvordan ble turen betalt ? satte alle penger inn på deres konto og så betalte dere eller betalte dere for alle med en avtale at de 2 andre familliene skulle sette inn penger til dere når reisen var betalt ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå