Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 Hva er det fineste sjeldne jentenavnet og guttenavnet du vet? Ønsker ikke et poppisnavn der halve barnehagen heter det samme:) Anonym poster: d60122cc80c62d77c934968ad3dfa944
Light of my life Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 Vil jeg ikke si siden datteren min heter det, og jeg da kan bli gjenkjent her inne
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #3 Skrevet 17. januar 2013 Symra og Imre (hhv gutt og jente, om det var tvil ) Anonym poster: df854a6e908af9ddc77333b9815b107e
Februargullet2013 Skrevet 17. januar 2013 #4 Skrevet 17. januar 2013 Caspian Aurelius Zacharias Syver Alvar Fiona Leona Leanda Dina Aurelia
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #5 Skrevet 17. januar 2013 Med engelsk uttale...Ava...... Ellers synes jeg navnene på mine jenter nydelige og internasjonale og tidsløse. Anonym poster: 51a875b22d79f05bbc45770a56ae1a6f
L-8 Skrevet 17. januar 2013 #6 Skrevet 17. januar 2013 Med engelsk uttale...Ava...... Ellers synes jeg navnene på mine jenter nydelige og internasjonale og tidsløse. Anonym poster: 51a875b22d79f05bbc45770a56ae1a6f Så... Eiva da.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #7 Skrevet 17. januar 2013 Indianna Anonym poster: de3655f0cd4ec0d06160893b7ef2f709
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #8 Skrevet 17. januar 2013 Babymama, kan du ikke bare svare anonymt da? Anonym poster: e3097a2e7bfd1a8c8abbcbd91e7620fa
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #9 Skrevet 17. januar 2013 Liker guttenavna Willum Villa(d)s Gregers Anonym poster: 012f1a5cf8e8192a2cc998cda95ec285
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #10 Skrevet 17. januar 2013 Jeg driver med litt slektsforskning og ser så mange flotte navn bakover! Min tippoldemor f.eks het Kristiane Rikarda Oldemor het Karen Elise, en annen ane het Berte, Otilie - funnet så mange flotte navn altså! Guttenavnene er ikke så spennende, mye Ole, Amund, Søren, Erling, men så kom det plutselig en Antoni! hehe, moro Var kanskje ikke til så mye hjelp, men hadde jeg skullet ha flere barn så hadde jeg tittet bakover! Anbefaler å søke litt i digitalarkivet til Arkivverket.no !! Anonym poster: 2fef936085ebc85659f17dc16192adeb
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #11 Skrevet 17. januar 2013 Halvarda, Njord, Frikk, Njorunn, Hedin. Anonym poster: 3a22bba93fc0936150f52e66f9f5c0be
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #12 Skrevet 17. januar 2013 Leontine. Får jeg en datter er det stor sannsynlighet for at det blir navnet (det er oppkalling) Anonym poster: f8a292c19c08c878693ff968c6722a6f
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #13 Skrevet 17. januar 2013 Her var det mye grusomt. Vårrull er sjeldent og vakkert! Anonym poster: 3f98c4f7c7ba84374571918ba7d6fef9
Miss Chocolate Skrevet 17. januar 2013 #14 Skrevet 17. januar 2013 Jeg synes Tabitha er fint. Og Amelia, Eveline/Evelina, Othilie, Cornelia..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #15 Skrevet 17. januar 2013 Takk for siden jeg fikk tips om, nyttig:) Ellers synes jeg Othilie er fint:) Anonym poster: e3097a2e7bfd1a8c8abbcbd91e7620fa
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #16 Skrevet 17. januar 2013 Othilie, Leonora, Nicoline, Agnes Ingolf, Valdemar, Villads/Villas, Alfred Anonym poster: d5c0c5cb86ebda49f57e95780caebeda
**snuskeluska** Skrevet 17. januar 2013 #17 Skrevet 17. januar 2013 Kun til info er othilie et veldig poppisnavn her jeg bor på Østlandet. Så det ville jeg styrt unna om du ønsker et sjeldent navn.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #19 Skrevet 17. januar 2013 Emrik Hilmar Marlow Åshild Oline Borgny Anunda Laura Anonym poster: 30d05608aec560db2ac66e32c569095e
TøffiTrynet☠ Skrevet 17. januar 2013 #21 Skrevet 17. januar 2013 Jeg kjenner ei nydelig jente som heter Astros. Det er islandsk, men fungerer sikkert her også. Ellers er Nore et flott guttenavn.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #22 Skrevet 17. januar 2013 Oleana. Anonym poster: 6ec07a9b9cee20019445cb896f95b802
Beklager - Dysleksi Skrevet 17. januar 2013 #23 Skrevet 17. januar 2013 Evine Otilie Lydia Lyder Jaran Eljar
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #24 Skrevet 17. januar 2013 Lurt å ikke legge ut på nett hvis man ikke vil det skal bli poppis Anonym poster: c9afc579657a2f78fb0ae58aa39183b5
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #25 Skrevet 17. januar 2013 Nathaniel Chrissander Anonym poster: 2d0fe11450686e54bd735bfd9e1b2225
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå