Blomstogbier Skrevet 17. januar 2013 #26 Skrevet 17. januar 2013 Elise Elisa Eirin Eiril Eli Eline Emilie Esther Elisabeth Emma Ella Eva Eve
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #27 Skrevet 17. januar 2013 Takk for svar mange pene navn:) Likte godt Elida . Er 3 navn vi liker nå : Eva Elida Ellinor Tusen takk for all god hjelp,dere er sikkelig flinke Anonym poster: 4d26968bcd5e9a6080361db8f1d8520e
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #29 Skrevet 17. januar 2013 Har ikke lest svarene, men jeg liker godt Ella, Elma, og Erika. Anonym poster: 41582193c46abe958bd4753a76bc22d5
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. januar 2013 #32 Skrevet 17. januar 2013 Datteren min heter Evelina og fått bare positive kommentarer på navnet <3
Har en farlig sexy mann Skrevet 17. januar 2013 #34 Skrevet 17. januar 2013 Og Edelin.. Det heter eksdama til mannen, men navnet er jo fint
Helene Harepus Skrevet 18. januar 2013 #35 Skrevet 18. januar 2013 Ebba Elma Embla Esther Evelyn Elena Eliana Elva Eir
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 18. januar 2013 #36 Skrevet 18. januar 2013 Min datter heter Elida. Å har bare fått koselige komentarer om at det er et skjeldent, gammelt og stødig navn. Fordelen er at det er brukt utenlandsk også. Tulla vår er 3 år å kler navnet sitt veldig. Så jeg liker selvfølgelig det best.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #37 Skrevet 18. januar 2013 Tusen takk for svar . Står nok mellom Eva,Elida og Ellinor nå Anonym poster: 4d26968bcd5e9a6080361db8f1d8520e
Gjest Gul stjerne Skrevet 18. januar 2013 #39 Skrevet 18. januar 2013 Om jeg hadde fått ei datter hadde hun hett Elida. Nå ble det en nydelig sønn, så navnet er ledig for deg
Ennai Skrevet 18. januar 2013 #40 Skrevet 18. januar 2013 Erika eller eirin hadde valget stått mellom til meg
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #41 Skrevet 18. januar 2013 Edel Anonym poster: f4e9f1d25c203139228d0e13ec2c4d26
Gjest Hercule Poirot Skrevet 18. januar 2013 #42 Skrevet 18. januar 2013 Skulle jeg valgt jentenavn på E, så ville det mest sannsynlig blitt Elen. Eller Eivor.
Søskendrøm<3 Skrevet 18. januar 2013 #43 Skrevet 18. januar 2013 Eva, Evalina, Evelyn, Elisabeth, Emma, Eleanora.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #44 Skrevet 18. januar 2013 Evy Eileen Eyla Ellie Elise Elissa Anonym poster: 971b70e0fdc3b4db205a8a8bd507cecf
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #45 Skrevet 18. januar 2013 Kan dere hjelpe oss litt, vi har bestemt oss for enten Eva,Elida eller Ellinor,hvem mener dere er finest og penest til guttenavnene? Anonym poster: 4d26968bcd5e9a6080361db8f1d8520e
Irene Adler Skrevet 18. januar 2013 #46 Skrevet 18. januar 2013 Kan dere hjelpe oss litt, vi har bestemt oss for enten Eva,Elida eller Ellinor,hvem mener dere er finest og penest til guttenavnene? Anonym poster: 4d26968bcd5e9a6080361db8f1d8520e Ellinor
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #47 Skrevet 18. januar 2013 Her heter storesøster Eirin og lillebror Elias :-) Anonym poster: f59226d0bfa141af3bf7adc795ee4825
stearin Skrevet 18. januar 2013 #48 Skrevet 18. januar 2013 Eila og Emilia sto øverst på min liste til jeg plutselig ombestemte meg.
Von Hertelhofen Skrevet 18. januar 2013 #49 Skrevet 18. januar 2013 Edith Else Erna Elise Esme Eldrid Evelyn Evelina Edna Evy Ester Eva
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #50 Skrevet 18. januar 2013 Kan dere hjelpe oss litt, vi har bestemt oss for enten Eva,Elida eller Ellinor,hvem mener dere er finest og penest til guttenavnene? Anonym poster: 4d26968bcd5e9a6080361db8f1d8520e Ellinor Anonym poster: 2c23fc8150412531ed30dbcd75a138d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå