Gå til innhold

Jentenavn på E


Anbefalte innlegg

Skrevet

Elise

Elisa

Eirin

Eiril

Eli

Eline

Emilie

Esther

Elisabeth

Emma

Ella

Eva

Eve :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar :) mange pene navn:) Likte godt Elida :).

 

Er 3 navn vi liker nå :

 

Eva

Elida

Ellinor

 

Tusen takk for all god hjelp,dere er sikkelig flinke

 

Anonym poster: 4d26968bcd5e9a6080361db8f1d8520e

Skrevet

Har ikke lest svarene, men jeg liker godt Ella, Elma, og Erika.

 

Anonym poster: 41582193c46abe958bd4753a76bc22d5

Skrevet

Datteren min heter Evelina og fått bare positive kommentarer på navnet :) <3

Skrevet

Emmalin er fint også :)

Skrevet

Og Edelin.. Det heter eksdama til mannen, men navnet er jo fint :)

Skrevet

Ebba

Elma

Embla

Esther

Evelyn

Elena

Eliana

Elva

Eir

Skrevet

Min datter heter Elida. Å har bare fått koselige komentarer om at det er et skjeldent, gammelt og stødig navn. Fordelen er at det er brukt utenlandsk også. Tulla vår er 3 år å kler navnet sitt veldig. Så jeg liker selvfølgelig det best. ;)

Skrevet

Tusen takk for svar :). Står nok mellom Eva,Elida og Ellinor nå :)

 

Anonym poster: 4d26968bcd5e9a6080361db8f1d8520e

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Om jeg hadde fått ei datter hadde hun hett Elida. Nå ble det en nydelig sønn, så navnet er ledig for deg :)

Skrevet

Erika eller eirin hadde valget stått mellom til meg

Skrevet

Edel

 

 

 

Anonym poster: f4e9f1d25c203139228d0e13ec2c4d26

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Skulle jeg valgt jentenavn på E, så ville det mest sannsynlig blitt Elen. Eller Eivor.

Skrevet

Eva, Evalina, Evelyn, Elisabeth, Emma, Eleanora.

Skrevet

Evy

Eileen

Eyla

Ellie

Elise

Elissa

 

 

Anonym poster: 971b70e0fdc3b4db205a8a8bd507cecf

Skrevet

Kan dere hjelpe oss litt, vi har bestemt oss for enten Eva,Elida eller Ellinor,hvem mener dere er finest og penest til guttenavnene? :)

 

Anonym poster: 4d26968bcd5e9a6080361db8f1d8520e

Skrevet

Kan dere hjelpe oss litt, vi har bestemt oss for enten Eva,Elida eller Ellinor,hvem mener dere er finest og penest til guttenavnene? smile.png

 

Anonym poster: 4d26968bcd5e9a6080361db8f1d8520e

 

Ellinor

Skrevet

Her heter storesøster Eirin og lillebror Elias :-)

 

Anonym poster: f59226d0bfa141af3bf7adc795ee4825

Skrevet

Eila og Emilia sto øverst på min liste til jeg plutselig ombestemte meg.

Skrevet

Edith

Else

Erna

Elise

Esme

Eldrid

Evelyn

Evelina

Edna

Evy

Ester

Eva

Skrevet

Kan dere hjelpe oss litt, vi har bestemt oss for enten Eva,Elida eller Ellinor,hvem mener dere er finest og penest til guttenavnene? :)

 

Anonym poster: 4d26968bcd5e9a6080361db8f1d8520e

Ellinor

 

Anonym poster: 2c23fc8150412531ed30dbcd75a138d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...