Gå til innhold

Strekker ikke til ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg strekker ikke til hos famillien min slik jeg har gjort før. Jeg bor 1 time fra de, har eget liv og egne å ta meg av. Men enda så reiser jeg til famillien min og hjelper, støtter og er her over flere dager om det er noe. Når jeg har avtaler i hjembygda er jeg hos famillien og overnatter for å tilbringe tid.

Men da jeg har reist igjen, så blir jeg omtalt til andre at jeg ikke bryr meg, at de i famillien min burde kutte meg ut..... Og verst av alt, famillien tyr til hos venninnen min jeg prøver å møte hver uke! (hun bor 1 time unna hun også)

Hvordan skal jeg strekke til mer? :(

Anonym poster: dcfd337b22682fcbc6dd2668c6a40b33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjør mer enn nok :) Da hadde jeg ikke gjort noe mer for å hjelpe dem. Er dem ikke fornøyde så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder?

Anonym poster: 4d9a36b132261fc67450fd5d2f87b831

Skrevet

Jeg gidder fordi jeg vil ha et godt forhold til famillien, jeg er konfliktsky og vil helst ikke lage mer bråk enn nødvendig.

Trenger de og de trenger nok meg også..

Men er lei av at jeg blir omtalt til andre og de mener at de skal kutte meg ut når jeg gjør mitt beste, mer får jeg ikke gjort :(

Anonym poster: 7388e2a8b906f2e70cd62d819dea5242

Skrevet

.

Skrevet

Hva er det de trenger deg til egentlig?

Skrevet

Jeg er med å hjelper til med ting som skal i en ny leilighet, er med søsken, kjører til skolen, er med å støtter de i en vanskelig periode +++

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...