Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 Jeg syns:P og så virker han som en veldig sympatisk type! Anonym poster: 09f518aa574ad92e4f5b7557d02b80b8
Serepta Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 Nei. Men han virker som en sympatisk type ja.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #3 Skrevet 17. januar 2013 Uff nei Anonym poster: c9edf1bdef6100ffa39f1b691e50e818
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #6 Skrevet 17. januar 2013 Nei synes ikke menn som sniffer kokain er hot! Anonym poster: 9657e0d03e2a320369b9cb64ce8593d2
SmellyCat Skrevet 17. januar 2013 #7 Skrevet 17. januar 2013 Nei, virker hverken kjekk eller sympatisk.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #8 Skrevet 17. januar 2013 Litt, hehe. Vet hvem familien hans er, de er tilfeldigvis Bergens mest høytstående advokater. Og de finnes ikke arrogante eller selvgode. Nydelige mennesker er de:) Anonym poster: 09f518aa574ad92e4f5b7557d02b80b8
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #9 Skrevet 17. januar 2013 Nei. Anonym poster: 4de0248e8b2c2bf9e4e0d19d0e27adb6
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #10 Skrevet 17. januar 2013 Nei. Det er mange grunner til det. Nr. 1 Han er bergenser. hm... Det holdt visst med en grunn for meg.. Anonym poster: 40af6bb713f5b7b2f822ed7c4393ce8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå