Gå til innhold

Syns dere Gunnar Greve er hot?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns:P og så virker han som en veldig sympatisk type!

 

Anonym poster: 09f518aa574ad92e4f5b7557d02b80b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Men han virker som en sympatisk type ja.

Skrevet

Uff nei

 

Anonym poster: c9edf1bdef6100ffa39f1b691e50e818

Skrevet

Nei,men en nydelig fyr er han :)

Skrevet

Nei synes ikke menn som sniffer kokain er hot!

 

Anonym poster: 9657e0d03e2a320369b9cb64ce8593d2

Skrevet

Nei, virker hverken kjekk eller sympatisk.

Skrevet

Litt, hehe. Vet hvem familien hans er, de er tilfeldigvis Bergens mest høytstående advokater. Og de finnes ikke arrogante eller selvgode. Nydelige mennesker er de:)

 

Anonym poster: 09f518aa574ad92e4f5b7557d02b80b8

Skrevet

Nei.

 

Anonym poster: 4de0248e8b2c2bf9e4e0d19d0e27adb6

Skrevet

Nei. Det er mange grunner til det.

 

Nr. 1 Han er bergenser.

 

hm... Det holdt visst med en grunn for meg.. ;)

 

Anonym poster: 40af6bb713f5b7b2f822ed7c4393ce8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...