Gå til innhold

Sykt..Min venninnes datter skal hete


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bar. Bare Bar. Som i vinbar og uten klær :(

Grusomt

 

Anonym poster: cc214480f00b8b07dbf5ce85c758f7b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som i Bar Refaeli

 

Anonym poster: 346d53f25fe655b429331a91a8235286

Skrevet

Jeg skøkte på navnet på statistisksentralbyrå, og dette er ikke et navn.

Skrevet

Har hørt om mykje som er verre..

Skrevet

Et navn er det så absolutt, supermodell Bar Rafael(i?) eller hvordan hun nå staver etternavnet, er ett eksempel.

 

 

 

Anonym poster: 4921f1b30e503b1b9affcd08907a8555

Skrevet

Dårlig valg hvis de bor i Norge. Åpen Bar, Fri Bar...

 

Anonym poster: 827b481721c204c144dc6947988eaee2

Skrevet

Synes ikke det var så ille,men kanskje litt dumt her i norge

Skrevet

Jeg skøkte på navnet på statistisksentralbyrå, og dette er ikke et navn.

 

ssb viser bare om det er mindre enn fire med navnet. Søker du opp min sønn får du samme svar. Han heter det samme som sin oldefar.

 

Anonym poster: 827b481721c204c144dc6947988eaee2

Skrevet

Siden det sansynligvis ikke er flere som akkurat nå vil kalle datteren sin det samme så håper jeg virkelig at du har sagt til din venninne at du synes navnet er både sykt og grusomt....

Hvis du ikke har vært helt tydelig på det så vet hun jo det nå når hun leser det her... eller noen av hennes andre venninner som er her......

 

Anonym poster: 58afbd531e9e1b163f56336d880263bf

Skrevet

Tvilsomt at hun vil få navnet godkjent siden bar også betyr andre ting som kanskje ikke alltid er like morsomt og et navn skal ikke være til belastning for den som skal være navnet. Et greit vern som kan beskytte barn mot idiotiske foreldre med dårlig smak.

 

Anonym poster: 42cdca402fb4390959bd62d1347b1892

Skrevet

Det er sjelden vanlige utenlandske navn blir avvist.

Det er ingen ting i veien med navnet Bar, annet enn at det tilfeldigvis betyr noe på norsk.

 

Anonym poster: 4921f1b30e503b1b9affcd08907a8555

Skrevet
Det er sjelden vanlige utenlandske navn blir avvist. Det er ingen ting i veien med navnet Bar, annet enn at det tilfeldigvis betyr noe på norsk. Anonym poster: 4921f1b30e503b1b9affcd08907a8555

 

Det betyr jo tilfeldigvis bar på engelsk også... Blir litt tafatt, er jo tydelig at hun skal kalles opp etter en supermodell...

 

Anonym poster: 074fbc63481136127f0df8e744db8644

Skrevet

Mange navn betyr mye rart på mange språk, ser ikke problemet.

Sånn ut over å skulle kalle et norskfødt barn fitte eller mus, om det skulle være vanlige navn i andre land.

 

Ser ikke problemet med å oppkalles etter en supermodell heller..

 

Anonym poster: 4921f1b30e503b1b9affcd08907a8555

Skrevet

Siden noen fikk godkjent Buse, regner jeg med Bar går rett gjennom.

 

Anonym poster: 827b481721c204c144dc6947988eaee2

Gjest Gullguttene
Skrevet

Kommer sikkert ikke til å bli mobba.

Skrevet

Hahahaha!!!!! stakkars, stakkars unge!

 

Anonym poster: 3e0e7c69b1a5da9859962d20bc933589

Skrevet

Hahaha... Nei, forresten, det er jo ikke noe å le av. Stakkars jente. Hun supermodellen er uansett sikker ikke noen supermodell lenger når lille jenta er fjortis. Så ingen kommer til å skjønne hvorfor hun fikk det "navnet".

 

Anonym poster: 398e789bbdf293002f1f2fd5b00f8710

Skrevet

Vårrull er også godkjent som jentenavn.

 

Anonym poster: 2d0274e6daca9d0349d60e75b81b7698

Skrevet

Bar Vårrull, hehe. Må jo slenge på et mellomnavn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...