silje1989 Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 Eller skal dem fortsette å vise de gamle episodene i tillegg?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 nei Anonym poster: 34344137b3ea3344b867b0470c0d1905
Voilà Skrevet 17. januar 2013 #4 Skrevet 17. januar 2013 Det er vel femte sesongen som går i kveld også - som alle andre repriser. Reprisene fra de to episodene i går sendes på søndag kl. 14 og 14:30!
silje1989 Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2013 Det er vel femte sesongen som går i kveld også - som alle andre repriser. Reprisene fra de to episodene i går sendes på søndag kl. 14 og 14:30! Når går de nye episodene da? Trudde dem skulle slutte å sende de gamle jeg, og heller sende de nye.
Voilà Skrevet 17. januar 2013 #6 Skrevet 17. januar 2013 Det er vel femte sesongen som går i kveld også - som alle andre repriser. Reprisene fra de to episodene i går sendes på søndag kl. 14 og 14:30! Når går de nye episodene da? Trudde dem skulle slutte å sende de gamle jeg, og heller sende de nye. De nye episodene går onsdager (som i går), og søndager, som jeg skrev over her. Repriser av gamle sesonger går jo ellers som det alltid har gjort. De som går nå er jo flere år gamle, så snart kommer vel de sesongene før denne som reprise.
silje1989 Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2013 Det er vel femte sesongen som går i kveld også - som alle andre repriser. Reprisene fra de to episodene i går sendes på søndag kl. 14 og 14:30! Når går de nye episodene da? Trudde dem skulle slutte å sende de gamle jeg, og heller sende de nye. De nye episodene går onsdager (som i går), og søndager, som jeg skrev over her. Repriser av gamle sesonger går jo ellers som det alltid har gjort. De som går nå er jo flere år gamle, så snart kommer vel de sesongene før denne som reprise. Ok, da skjønner jeg... Syns dem heller kunne vist de nye episodene hver dag
Voilà Skrevet 17. januar 2013 #8 Skrevet 17. januar 2013 Det er vel femte sesongen som går i kveld også - som alle andre repriser. Reprisene fra de to episodene i går sendes på søndag kl. 14 og 14:30! Når går de nye episodene da? Trudde dem skulle slutte å sende de gamle jeg, og heller sende de nye. De nye episodene går onsdager (som i går), og søndager, som jeg skrev over her. Repriser av gamle sesonger går jo ellers som det alltid har gjort. De som går nå er jo flere år gamle, så snart kommer vel de sesongene før denne som reprise. Ok, da skjønner jeg... Syns dem heller kunne vist de nye episodene hver dag De vil nok bare verve flere å betale TVNorge Pluss Det er jo et veldig populært program, så=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå