Gå til innhold

Smårollinger på Kondomeriet ?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var akkurat en snartur innom Kondomeriet og observerte ung dame med barn på ca.tre år? Dette er da ikke greit? Eller er jeg bare prippen og hører hjemme i middelalderen?

Anonym poster: 9442789c65684910e7bdf7fe3eb8ced7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Whaat. Det hørtes veldig rart ut.

Anonym poster: f736b40e664322d6c19b023c2782e288

Gjest Skofantomet
Skrevet

Hehe, hadde aldri tatt med meg barna på et slikt sted, så da er jeg prippen også :D

Skrevet

Altså, jeg har satt spørsmål ved hvorvidt man skal ha med små barn på vinmonopolet:) (kommet over det, altså) - så det sier vel sitt om hva jeg tenker om saken!

Anonym poster: c7dceb17321a67726e1af46ee1c7d0c2

Skrevet

...jeg sitter ikke på kondomeriet.no engang om ungene sitter rundt meg mens jeg er på dataen.

Skrevet

Her i byen er kondomeriet og Partyman på samme sted - og der har de byens beste utvalg i karnevalsutstyr - så her er det relativt vanlig å observere barn på kondomeriet/partyman.

Anonym poster: ce308f4814537d03300d1448759441a3

Skrevet

Nå har jeg aldri vært på kondomeriet, men prinsipielt er jeg ikke imot det. Sex er noe naturlig, men ikke søren om jeg hadde tatt med min overnysgjerrige fireåring... He he..da hadde vel skravla gått om sex og annet i ukesvis..

Anonym poster: cd4dbf258913fed1d41e5426611aac72

Skrevet

Kondomeriet hadde jeg ikke ville tatt med barnet inn på.. Men mitt barn har vært med meg på polet i dag :P

Anonym poster: b5454eb60c9ca8bd890e2a28140ef39e

Skrevet

de forstår det ikke allikevel,så ser ikke noe galt i det

Anonym poster: 3b1eceaaa1e7adfbf07ef7cd8b0d6bb6

Skrevet

Nå har jeg aldri vært på kondomeriet, men prinsipielt er jeg ikke imot det. Sex er noe naturlig, men ikke søren om jeg hadde tatt med min overnysgjerrige fireåring... He he..da hadde vel skravla gått om sex og annet i ukesvis..

Anonym poster: cd4dbf258913fed1d41e5426611aac72

Jada, sex er naturlig. Men det er kanskje ikke naturlig at seksualopplysningen kommer via kjempedildoer, plastfitter og oppblåsbare damer?

Anonym poster: aa365e4c5bcf351d749326c2aa86271c

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg tar ikke ungene med på Coop en gang, der selges det øl. Og på bensern selger de cupido og playboy, sier seg sjøl at vi aldri går inn dit.

Skrevet

Ser faktisk ikke problemet med å ta med barn der. Ikke noe jeg gjør titt og ofte, men om jeg skulle gått dit hadde jeg ikke hatt problem med å ta med barna. Noe så naturlig. Ungene får med seg så me mer enn det voksne tror..tro meg...jobber i skolen, og der hører vi det meste som barna har sett eller hørt.

Anonym poster: fca909f634442a4a15550150a9d9a693

Skrevet

For meg handler det ikke om hva som er naturlig eller ei, men det er en del av mitt og deres fars liv jeg ikke ønsker å dele med barna.

Kan gjerne snakke om det, og ta de med inn for å vise frem hvis de er nysgjerrige, men for meg går det enn grense mellom å være opplærende og å dele konkrete erfaringer og elementer fra vårt sexliv.

Skal du invitere barna inn på soverommet for å overvære hyrdestunden også da? Det er jo en naturlig del det også...

Anonym poster: c7dceb17321a67726e1af46ee1c7d0c2

Skrevet

Jeg tar ikke ungene med på Coop en gang, der selges det øl. Og på bensern selger de cupido og playboy, sier seg sjøl at vi aldri går inn dit.

tuller du?

Skrevet

Jeg var på kondomeriet med venninne min for endel år siden. Hun hadde med datteren sin på rundt 5 år. Etter en stund fant vi henne igjen ved kassen. Der stod det flere bokser med penisringer i stilige farger. Hun hadde da tredd fingrene fulle av disse ringene, og hylte skikkelig da hun måtte ta de av igjen ;)

Anonym poster: 71ef3c69b1189c331beae7dc3511a7a2

Skrevet

tuller du?

Måtte du virkelig spørre??

Anonym poster: c7fb8e219c702c374fe838701a343ec5

Skrevet

tuller du?

Måtte du virkelig spørre??

Anonym poster: c7fb8e219c702c374fe838701a343ec5

hehe,man vet jo aldri;-)

Skrevet

Her i byen er kondomeriet og Partyman på samme sted - og der har de byens beste utvalg i karnevalsutstyr - så her er det relativt vanlig å observere barn på kondomeriet/partyman.

Anonym poster: ce308f4814537d03300d1448759441a3

Bodø?:)

Anonym poster: 400d7af2c22bd5df72160d5aff0674a5

Skrevet

Hehe..jeg tørr ikke å bevege meg inn i slike butikker, livredd for å møte naboen eller andre bekjente...

Å ha med barn på en slik butikk syns jeg er meget spesielt, til tross for at sex er en naturlig ting for voksne, vil kanskje ikke kjempe dildoer og pisker virke like naturlig for ett barn...

Skrevet

Jeg var på kondomeriet med venninne min for endel år siden. Hun hadde med datteren sin på rundt 5 år. Etter en stund fant vi henne igjen ved kassen. Der stod det flere bokser med penisringer i stilige farger. Hun hadde da tredd fingrene fulle av disse ringene, og hylte skikkelig da hun måtte ta de av igjen ;)

Det største problemet er vel ikke at ungen var der inne, men at mora ikke fulgte med ungen sin. Hva om han hadde åpnet en flaske glid og smakt?

Anonym poster: ed4c089fd6e1a3fdd182f9f96fa891ad

Skrevet

Hehe, jeg hadde nok ikke tatt med meg barna dit, nei :P

Skrevet

Nei akkurat der hadde jeg ikke tatt med meg ungene, så nysgjerrig og plukkete som de er. Hadde dauet om ungen kom med en dildo og ropt ut:" mamma hva er det for noe?" Haha nei takk. Tør ikke å gå inn det alene en gang, hehe

Gjest Antarctica
Skrevet

Det største problemet er vel ikke at ungen var der inne, men at mora ikke fulgte med ungen sin. Hva om han hadde åpnet en flaske glid og smakt?

Anonym poster: ed4c089fd6e1a3fdd182f9f96fa891ad

Trodde glidekremene der var skreddersydd til smaking og klissing, jeg. Men det hadde nok blitt en pinlig stund når ungene begynte å fortelle om butikken med alle leke-tisseluran som mamma pleier å gå på ... Tror vi blir hjemme ja!

Skrevet

Hah jeg kan tenke meg hva min svært verbale treåring ville sagt på Kondomeriet.."mamma se en lilla tissefant!" Og hva han ville fortalt i bhg ettrrpå..lol

Skrevet

de forstår det ikke allikevel,så ser ikke noe galt i det

Anonym poster: 3b1eceaaa1e7adfbf07ef7cd8b0d6bb6

ok februarprins

Anonym poster: da628dc47666e79811358a770de49daf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...