Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 Jeg har samarbeidet med dem siden Oktober,var super skepisk i begynnelsen, var selvsagt veldig redd for de skulle ta sønnen min som kommer i Februar,men eneste de har villet hele veien var og hjelpe meg og gi meg gode råd,og det er ikke snakk om og ta fra meg og samboeren sønnen vår i det hele tatt,men siden jeg har medfødt hjertefeil vil jeg bli mer sliten enn andre,så de stiller opp for og se hva vi trenger av hjelp og hva de kan hjelpe til med, vi skal på moringen etter fødselen, slik vi kan få veileding og hjelp og de er også veldig positive at vi har så sterkt nettverk rundt oss og det teller også masse, sønnen vår får jo 4 besteforeldre og en stebestefar + onkeler og tanter både til barnet og oss stiller opp og vennene våre. Hva jeg vil med dette innlegget vet jeg ikke,men ville bare fortelle hvordan jeg føler det og mye tanker rundt Barnevernet. Anonym poster: 38dc2db04f2608cd8a182d47a4636da8
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 Barnevern er et statlig etat som er bemannet av mennesker. Mennesker gjør feil og har forskjellige personligheter og mål i livet. På samme måte som dommere, advokater, folk i skatteetaten, på NAV osv kan være inkompetende, drevet av utenforliggende motiver og gjøre feil, kan barnevernsansatte gjøre det samme. Her på DiB hersker det en oppfatning om at hvis man er imot barnevernets behandling i EN sak, så er man mot barnevernet, siden de er feilfrie. Anonym poster: 4dedd41704bc2568d34a216204835380
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #3 Skrevet 17. januar 2013 Ok, så bra, februarprins. Hvorfor signerte du ikke med nick her?? Anonym poster: 5e4fbfa9982651f8ca3ed43bf4615f8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå