Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 på venninner som bare reiser og reiser. Kan reise på en spontantur til thailand i 2 uker med kjæresten osv. Jeg unner henne og de andre alt godt. Men føler meg av og til så bundet der jeg sitter selv som alenemor og da selvfølgelig ikke like god økonomi som to voksne sammen. Tenker titt og ofte hvordan livet mitt hadde vært hvis jeg ikke fikk barn... Anonym poster: dde276ee378af7c9d8e98907a084e64e
Junimage Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 Jeg skjønner at du blir misunnelig, jeg har vært alene med min sønn i litt over 3 år. Traff mannen i mitt liv for 1.5 år siden, og er nå gravid med hans barn. Vi flytter sammen til sommeren, og det er klart økonomien blir anderledes når man er 2. Men selv par som får barn kan jo ikke bare reise avgårde uten å ordne med barnevakt. Spør om noen du kjenner har en hytte e.l som du kan låne, skaff barnvakt og be med deg jentegjengen. Det trenger jo ikke koste så mye å få et avbrekk fra alenemor-tilværelsen
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #3 Skrevet 17. januar 2013 kanskje litt storforlangede, men det er ikke det at jeg ikke kan få litt barnefri engang i blant. Litt mer med den frie livsstilen. Kan gjøre det jeg vil når jeg vil. Har reist veldig mye tidligere og det å ikke kunne gjøre det på samme måte nå lenger er tungt. Det er akkurat som en sorg. Men etter jeg har blitt alenemor har egentlig blitt veldig asosial på en måte. Sitter jo hver kveld alene og hvis noen vil komme på besøk så orker jeg nesten ikke for er så sliten etter jobb, så en aktiv unge at de få timene jeg har på kvelden alene er så gode å ha. skal ikke være lett Anonym poster: dde276ee378af7c9d8e98907a084e64e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå