Gå til innhold

Dritlei av å gå rundt og lukte urin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen spøk altså. Siden ca uke 14 har jeg lekket som en sil, uansett knipeøvelser eller noe som helst. Bruker tena bind, opptil 2 stk daglig. Lekker mange ganger gjennom disse også. Har tilbakevendende bronkitt så hoster en del, og da kommer det masse, klarer ikke å holde igjen. Kjønnsleppene bruker å være skikkelig hovne under nesten hele svangerskapet, uten at det er infeksjon eller noe - kroppen gjør seg klar til å skvise ut en unge om noen uker (har ikke revnet under tidligere fødsler til tross for store barn med stort HO). Tena-greiene er fine å ha, men de fjerner ikke lukta. Og å ligge inntil samboer med et bind på seg hele tiden er heller ikke noe sexy, han har sluttet å invitere til sex for lenge siden, og jeg skjønner ham godt. I tillegg er det svindyrt med disse bindene, og jeg får ikke blåresept siden det er "forbigående problem i graviditeten" og ikke noe kronisk. Får bare beskjed om å gjøre knipeøvelser.

Anonym poster: bf7978c8656482c86fd759af3e9a8d0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en halv pakke tena trusebleier du kan få om vi ikke bor for langt unna hverandre.

Send meg en pm :)

Skrevet

Jeg har en halv pakke tena trusebleier du kan få om vi ikke bor for langt unna hverandre.

Send meg en pm smile.png

Hehe, neida, har råd til å kjøpe dem, men synes det er drittflaut, ekkelt og sjenerende.

HI

Anonym poster: bf7978c8656482c86fd759af3e9a8d0a

Skrevet

Ikke noe å være flau over. Bare kjøp rett størrelse bleier så slipper du så mange lekasjer.

Anonym poster: 5553d840d1145bfdb1b9e97d8f488b7b

Skrevet

Be legen om resept på de, så får du de størrelsene du trenger.

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Kan man ikke få slike på blå resept?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...