Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 har alltid hatt vanskelig forhold til min mor. jeg har prøvd hele livet mitt å få henne til å bry seg. jeg prøvde å ta livet mitt som 13 åring fordi min mor ikke klarte å bry seg om meg. fikk hjelp kom meg vekk. men varte ikke lenge. det jeg ønsker litt råd om er jeg har den dag i dag to barn som gjerne ønsker at min mor skal se de og at hun skal bry seg om de. når min mor er på besøk her så sitter hun enten helt stille for seg selv i sofaen eller prater kunn med meg. barna prøver hele tiden å vise frem ting eller fortelle noe. men hun etser de ikke. dette plager meg. ser det plager eldste barnet også. jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg dette. min mor har aldri hvert mor for meg. jeg prøver hardt å være en bra mor for mine barn. har pratet med henne om dette, men hun ler og sier ja, men så er vi tilbake til det gamle.... Anonym poster: 3c88d536087543f179e64f7a0a326de6
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 hvis din mor ikke klarte å være mor til deg, hvordan tror du hun vil klare å være bestemor til dine unger? Anonym poster: a69786fac00f540331d715de903af31f
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #3 Skrevet 17. januar 2013 Hadde kuttet kontakten. Hun vil aldri bidra med noe positivt og enser hun ikke barnebarna sine nå. Så vil hun aldri gjøre det. Jeg gjorde akkurat det samme. Tok 10 år før min mor ringte og da hadde ting gått opp for henne og vi har et kjempe fint forhold idag og barnebarna her hos henne nesten vær dag etter skolen. Anonym poster: c94f30c62a564f168786b3b50ccd3c05
Junimage Skrevet 17. januar 2013 #4 Skrevet 17. januar 2013 Din mor høres ikke ut som en menneske som takler barn og familie så godt. Jeg tror nok at du dessverre bare må innse at hun ikke kan tvinges til å bry seg eller elske. Har barna en farmor som bryr seg? Jeg ville nok prøvd å fokusere på de positive menneskene i barnas liv, og prøvd å forklare barna når de blir eldre, Noen mennesker har nok med seg selv. Har du noen andre som kan stille som "reserve-bestemor" for barna evt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå