Gå til innhold

Jeg er så sint på samboer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min reiste i dag og skal være borte til tirsdag. Nå fant jeg ut han har tatt med seg iPaden min som jeg kjøpte på tirsdag.

Anonym poster: 1a619026cb35289d63f23e4e1015a794

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruke pc, kanskje?

Anonym poster: 23efd2c9cf8178395db7c6569c1079d4

Skrevet

Da hadde jeg blitt sur også. Vi har hver vår iPad, så slipper vi det problemet

Skrevet

Med utgangspunkt i mitt eget forhold tror jeg ikke jeg hadde brydd meg, annet enn sagt i fra om at han kunne spurt.

Kommer vel litt an på hvordan forholdet ellers er. Om han gjorde det på pur f.. for å være dust, eller var generelt ego hadde jeg nok kjøpt meg ny i dag og krevd ham for pengene når han kom hjem.

Anonym poster: 0048d381a3fe7c839286b9e3a60a5b04

Skrevet

Han har sin egen pc som jeg ikke får låne, og da blir jeg sint når han kan ta min iPad uten å spørre først. Han har hele tiden sagt vi ikke trenger en iPad siden vi har hver vår pc.

Jeg har spart en stund nå for å få råd til den da jeg ikke har så god inntekt som han.

Hi

Anonym poster: 1a619026cb35289d63f23e4e1015a794

Skrevet

Dårlig gjort!! Ring ham og klag din nød. Dette fordrer en EKSKLUSIV parfyme (eller noe annet lekkert) fra tax free-butikken (hvis han er utenlands) og en solid beklagelse. Dersom han reiser innenlands er det på sin plass at han tar deg med ut på en bedre middag, i tillegg til unnskyldningn så klart.

Skrevet

Kjøp en ipad til som han betaler. Hadde klikka for å være helt ærlig.

Min mann kan være litt slik, si at man ikke trenger noe og så er han den første som bruker. Utrolig irriterende.

Anonym poster: efb113a7f1a830be71ea027432b5ae6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...