Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 For å gjøre en lang historie kort. Jeg er gravid og har hatt store blødninger og de finner ikke årsaken, så har sexnekt fra legen og jordmor. Vi har ikke hatt skikkelig sex på over 3 mnd og merker at alt jeg tenker på er sex med mannen min. Hadde jeg vært singel hadde ikle dette vært et problem, har gått i 1,5 år uten sex som singel. men når han ligger der ved siden av meg og jeg vet hvor godt vi har det sammen så blir jeg så tent. Vi prøver jo selvfølgelig å være kreativ og finne på andre ting i senga, men det blir ikke det samme, føler ikke vi får samme nærheten og intimiteten lengre. Skal ingenting til før jeg blir kåt og har vært fristet til å drite i forbudet flere ganger, men så tenker jeg jo at barnets sikkerhet er viktigere enn sexen. Dagens utblåsning fra en smule hormonell og kåt gravid kvinne Anonym poster: ca5e7806dc4af1d68989b9045b3f3217
DaTuMa Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 Kan dere ikke ha sex på andre måter? Uten penetrering
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #3 Skrevet 17. januar 2013 Er jo det vi gjør, men som sagt føler ikke vi får samme nærheten. Anonym poster: ca5e7806dc4af1d68989b9045b3f3217
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå