Gå til innhold

Har dere en snill sjef?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor snill er sjefen din?

Og hva er spesielt med han/ henne som gjør vedkommende til en god sjef?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er snill, tålmodig, han forklarer meg ting jeg ikke forstår, vi kan prate om veldig mye forskjellig.

Vi har et godt samarbeid, han sier mye positivt om meg og virker takknemlig for arbeidet jeg gjør. Nå sitter jeg på samme kontor med han noen dager i uka da, så vet ikke om det er cluet.

Han er også meget imponert over hvor mye jeg kan uten så altfor mye opplæring og uten utdannelse, så forhåpentligvis får jeg med en god attest den dagen jeg evnt slutter i bedriften :)

Gjest -Truseløs-
Skrevet

Jeg har vært heldig å ha hatt gode og snille sjefer alle tre stedene jeg har jobbet. De har gitt tilbakemeldinger på jobben jeg har gjort, fulgt meg opp gjennom sykdom, og gitt meg gode attester ;) Men når jeg hører på enkelte andre, så har jeg vært heldig. For slettes ikke alle burde vært sjefer.

Skrevet

Har en veldig snill og forståelsesfull sjef. Hun setter alltid av tid til veiledning om jeg trenger det :) har også ringt meg flere ganger gjennom permisjonen for å invitere meg på julelunsj, for å spørre om hvordan det går og for å oppdatere meg :)

Skrevet

hadde en snill sjef, eller flink sjef! han var rettferdig, jodrnær, en god lytter, hadde gode verdier og moral som person. var kanskje ikke den aller beste på ledelse og jobbing under press, men det tok han igjen på å bli godt likt og hans evner til kommunikasjon. han ville at sine ansatte skulle ha det bra på jobb, for da gjorde vi en god jobb.

nå har vi ei uberegnelig hormonbombe, veldig vanskelig å lese og forholde seg til.. men litt mer krass og kvass i lederstil, men taper veldig på kommunikasjon og imøtekommenhet... herskesyk og lager dårlig stemning mellom ledelse og arbeidere... arbeidslysten daler ned i sjul.. :)

Skrevet

jeg har to fantastiske sjefer som ville ha meg fast ansatt selv om jeg var 4mnd på vei :) de er forståelsesfulle, kan prate om alt, støtter og lærer meg det jeg trenger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...