Gå til innhold

Frogner barnehage, Sørum kommune


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, bare lurte på om noen kjenner til Frogner barnehage ved togstasjonen og hadde noe informasjon å dele med meg?

 

Anonym poster: 9022f4d8f8a93ce6d467e3e549b62303

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt min datter der. Veldig fornøyd.

 

Anonym poster: 617701ce1c2bf321f0392f7be9c63f68

Skrevet

Så bra! Noen flere?

 

Anonym poster: c71e4c99cfd359e99b66ee7f73e996bb

Skrevet

Jeg har barn der. Er forsåvidt fornøyd, men savner mangfold blandt personalet. Det er de samme ansatte som har vært der i 20 år, derfor skjer det ingenting nytt der, og det er ikke ansatt en eneste mann der!

 

De har (i mine øyne) lite utetid, og aktivitetene det går i inne er the same old, tegning/maling perling og plastelina. Men de ansatte er hyggelige, har oversikt, og spør du om noe får du svar, har de ikke svar sørger de for å finne ut av det.

 

 

Anonym poster: a061090b9fefa49ad3af848ee23b2995

Skrevet

Ok, takk for svar! Ser de lyser ut stilling som ped.leder og vurderer å søke. Har jobbet i barnehage som du beskriver, trygt men traust og ikke så enkelt å komme med nye ting...

 

 

 

Anonym poster: c71e4c99cfd359e99b66ee7f73e996bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...