Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 Hei, bare lurte på om noen kjenner til Frogner barnehage ved togstasjonen og hadde noe informasjon å dele med meg? Anonym poster: 9022f4d8f8a93ce6d467e3e549b62303
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 Har hatt min datter der. Veldig fornøyd. Anonym poster: 617701ce1c2bf321f0392f7be9c63f68
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #3 Skrevet 17. januar 2013 Så bra! Noen flere? Anonym poster: c71e4c99cfd359e99b66ee7f73e996bb
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #4 Skrevet 17. januar 2013 Jeg har barn der. Er forsåvidt fornøyd, men savner mangfold blandt personalet. Det er de samme ansatte som har vært der i 20 år, derfor skjer det ingenting nytt der, og det er ikke ansatt en eneste mann der! De har (i mine øyne) lite utetid, og aktivitetene det går i inne er the same old, tegning/maling perling og plastelina. Men de ansatte er hyggelige, har oversikt, og spør du om noe får du svar, har de ikke svar sørger de for å finne ut av det. Anonym poster: a061090b9fefa49ad3af848ee23b2995
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2013 #5 Skrevet 21. januar 2013 Ok, takk for svar! Ser de lyser ut stilling som ped.leder og vurderer å søke. Har jobbet i barnehage som du beskriver, trygt men traust og ikke så enkelt å komme med nye ting... Anonym poster: c71e4c99cfd359e99b66ee7f73e996bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå