Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 Har akkurat begynt i ny jobb...ble sagt at jeg skulle bli en ting, men da jeg kommer første dag er det noe helt annet jeg skal gjøre. Så tok det noen dager før sjefen min kom tilbake så fikk ikke gjort så mye. Jeg er en som tar ting veldig fort og jobber veldig effektivt. Nå er jeg her i slutten av andre uka mi og det er ingenting å gjøre. Sjefen min surfer på nettet er på facebook, youtube og alt. Jeg har ikke flere nyheter å lese lenger.. Spør andre i firmaet om de trenger hjelp, men de sier bare nyt det mens det er stille. For jeg vet det blir kjempemye å gjøre siden det skal to giganstiske leveranser snart som jeg har ansvar for. Men kjeder meg så utrolig...hvordan få tiden til å gå? Anonym poster: 36dff663b2d4f66027669f9aa8568a24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå